• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Guldnovan
    Grossglanz skrev 2021-04-01 15:03:27 följande:

Varför använder ni en massa olika nick?

Vissa saker går inte att använda originalnicket till. Brevlådan svämmar över...
  • Grossglanz
    Guldnovan skrev 2021-04-01 16:26:56 följande:

Haha ok du tänker så:0:)
  • Anonym (Anna)
    Guldnovan skrev 2021-04-01 16:26:56 följande:

Din brevlåda är säkert också översvämmad Guldnova. Imponerad att du orkar... finns många tomtar i vår herres hage =)
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-01 16:40:04 följande:

Din brevlåda är säkert också översvämmad Guldnova. Imponerad att du orkar... finns många tomtar i vår herres hage =)

Åhh, ja- instämmer:)
  • Guldnovan
    Ja, en del...Nu får jag konstiga reklam/sex/spam från en och samma. Det går inte att anmäla så jag ignorerar bara. 
  • JJ77

Hmmm...konstigt...min brevlåda stämmer aldrig över.

Måste göra något fel...eller rätt beroende på hur man ser på saken :)
  • Anonym (Anna)
    Guldnovan skrev 2021-04-01 16:44:29 följande:

Ja, en del...Nu får jag konstiga reklam/sex/spam från en och samma. Det går inte att anmäla så jag ignorerar bara. 

Min inbox är full med samma spam. Trist!
  • Guldnovan

Kvinnor gör tydligen inte så, skriver ett DM så fort en man visar sig där. Men männen gör det. Det ät INTE därför jag visat mig. 
    Men det finns en del män där som man bara vill se mer av....

JJ77 skrev 2021-04-01 16:51:53 följande:
    Hmmm...konstigt...min brevlåda stämmer aldrig över.

Måste göra något fel...eller rätt beroende på hur man ser på saken :)
  • Anonym (Anna)
    Guldnovan skrev 2021-04-01 17:05:21 följande:

Kvinnor gör tydligen inte så, skriver ett DM så fort en man visar sig där. Men männen gör det. Det ät INTE därför jag visat mig. 

Men det finns en del män där som man bara vill se mer av....

Och de man vill se mer av får ju meddelande... i alla fall från mig.... jag är inte blyg av mig =)

Men tror det är få kvinnor, som viker ut sig här, som aktivt söker partner på detta sättet.

Man gillar visa upp sig helt enkelt.
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?