• Anonym (Nyfiken ????)

Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?

Snälla va gör ärliga hur ofta runkar ni killar och hur ofta leker ni tjejer med era fittor? Dagligen? Lite då och då?

• Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?
  • Grossglanz
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-01 13:04:53 följande:

Vi visar upp oss i Intimatråden... har du verkligen missat det?

Andra nick iofs

Varför använder ni en massa olika nick?
  • Anonym (Anna)
    JJ77 skrev 2021-04-01 13:17:13 följande:

Kåtfias bilder har jag njutit av många gånger. Hon är otroligt vacker och sexig.

Men vem är Anna? Ge oss en ledtråd. :)

Grossglanz är ju för övrigt ökänd där som jag är säkert på att du inte missat.

Haha... ja Grossglanz är okänd minsann... sällan man hinner se hans bilder ...

Tja jag kanske avslöjar mig en vacker dag ... vem vet?
  • Anonym (Kåtfia)
    JJ77 skrev 2021-04-01 13:17:13 följande:

Kåtfias bilder har jag njutit av många gånger. Hon är otroligt vacker och sexig.

Men vem är Anna? Ge oss en ledtråd. :)

Grossglanz är ju för övrigt ökänd där som jag är säkert på att du inte missat.

Glad jag blir att få höra att du gillar mina bilder:) Tack darling:)

... och vem vet.. kanske jag och Anna tar kvastarna i kväll innan Blåkulla och kommer förbi med en varsin påskpuss. Jag kan iofs bara tala för mig själv :)
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-04-01 15:12:28 följande:

... och vem vet.. kanske jag och Anna tar kvastarna i kväll innan Blåkulla och kommer förbi med en varsin påskpuss. Jag kan iofs bara tala för mig själv :)

Jag är på !
  • JJ77
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-04-01 15:12:28 följande:

Ni vet väl att Blåkulla är stängt pga Corona;)

Men kanske kan öppna upp min balkongdörr istället, så kan ni flyga in där ;)
  • JJ77
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-01 15:19:03 följande:

Jag är på !

Verkar bli en riktigt bra påsk i år :)
  • Anonym (Kåtfia)
    JJ77 skrev 2021-04-01 15:30:29 följande:

Ni vet väl att Blåkulla är stängt pga Corona;)

Men kanske kan öppna upp min balkongdörr istället, så kan ni flyga in där ;)

Ok, du kanske inte visste det men för oss riktiga häxor är Blåkulla alltid öppet;)Men bra där att du håller balkongdörren öppen..
  • Anonym (Kåtfia)
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-01 15:19:03 följande:

Jag är på !

Härligt, visste väl jag kunde lita på dig;)
  • JJ77
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-04-01 15:38:29 följande:

Ok, du kanske inte visste det men för oss riktiga häxor är Blåkulla alltid öppet;)Men bra där att du håller balkongdörren öppen..

Men Fia...du är ingen riktig häxa...du är en ängel
  • Anonym (Kåtfia)
    JJ77 skrev 2021-04-01 15:42:06 följande:

Men Fia...du är ingen riktig häxa...du är en ängel

Tror du ja...;)
Svar på tråden Ärligt hur ofta runkar ni killar och hur ofta fingerpullsr eller använder ni dildo tjejer/kvinnor?