Invandrare och problem
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?
Jag är genuint nyfiken.
-->VAR OBJEKTIVA<--
Du måste läsa vad jag skriver men också kunna hålla två tankar I huvudet samtidigt. De flesta förstår att när sänkta skatter leder till rekordfå Utbildade poliser och minskade resurser till socialtjänsten så påverkar detta samhället på sikt.
Detta är ren spekulation från din sida och du byter dessutom spår hela tiden. Alldeles nyss var det sociala tjänster för ungdomar som är avgörande nu är det poliser.
Du har fortfarande inte presenterat några som helst vetenskapliga fakta som stödjer denna skakiga tes.
Japan har samma polisfrekvens per capita som Sverige. Mycket lägre skatter och enorma ekonomiska klyftor. Hur kan de då nästan helt sakna brottslighet? Det sker ungefär en dödsskjutning var tredje år i Japan som har 125 miljoner invånare. Med din retorik borde Japan i princip vara laglöst.
Om nu alliansen slaktade polisen, borde då inte Löfven kunnat förutspå den ökade grova brotysligheten han inte såg komma? Eller menar du att den är helt opåverkad av antalet poliser till skillnad från ungdomsbrottsligheten? Vilken forskning stödjer det?
Presentera nu vetenskapliga fakta som stöjder Löfvens uttalanden.
En strid ström av nazister inom SD har vid varje val uppmärksammats. Det verkar som att SD är en plantskola för nazister med tanke på det.
MKs personliga vandel är vad den är, du har säkert rätt om detta om du står den nära.
SD politiska vandel är kantad av nazism, rasism och kontakter med nazzar, fascister är inget som är isolerat till någon enstaka person vid partiets bildande. För något år sedan ljög MK åhörarna rakt i ansiktet på landsdagarna ang SDs historia, det verkar som att ingen inom SD vågar, kan eller har förmågan att ta till sig sanningen om SDs egna bakgrund och SDs politiska grundtankars ideologiska bakgrund.
Stå för det SD är, kritisera det som är unket istället för att ljuga ihop en förskönande bild...
En strid ström av nazister inom SD har vid varje val uppmärksammats. Det verkar som att SD är en plantskola för nazister med tanke på det.
MKs personliga vandel är vad den är, du har säkert rätt om detta om du står den nära.
SD politiska vandel är kantad av nazism, rasism och kontakter med nazzar, fascister är inget som är isolerat till någon enstaka person vid partiets bildande. För något år sedan ljög MK åhörarna rakt i ansiktet på landsdagarna ang SDs historia, det verkar som att ingen inom SD vågar, kan eller har förmågan att ta till sig sanningen om SDs egna bakgrund och SDs politiska grundtankars ideologiska bakgrund.
Stå för det SD är, kritisera det som är unket istället för att ljuga ihop en förskönande bild...
Nej, det stämmer inte. Jag har påtalat att alliansen knappt utbildade några poliser i flera inlägg.
Det Löfven har sagt är att både S och M ledda regeringar har ett ansvar för dagens situation. Löfven har också pekat på att Alliansens stora skattesänkningar har påverkade satsningar på välfärden. Man behöver inte vara Einstein för att inse att de som först förlorar på en försämrad välfärd är de fattigaste i vårt samhälle och det är ett välkänt faktum att segregation och utanförskap leder till ökad kriminalitet.
Du är så totalt inkompetent och vet imte ett skit vad du talar om.
Det du menar är att jag är Nazze och alla de jag har runt mej är nazzar och du har kommit med den fantastiska upptäckten att jag måste varit helt förblindad som inte lyckats inse att jag varit mitt uppe i en nazze gruppering.
Eller kan det kanske vara så att du i ditt hat tar till vilka lögner som helst för att kasta paj.
Du är inte direkt trovärdig.
Ps: under Almedalsveckan blev vi anklagade för att gjort hitler hälsning och vi fick 3500kr i skadestånd och det blev andra reprisalier för den skyldige puckot som inte klarar se skillnad på en vinkning o hitler hälsning.
För övrigt tycker jag du bara är patetisk.
Är du nämnd vid namn i mitt inlägg så är du MK? Ok övrigt så är det inga andra personer nämnda utan det är partiet SD och dess historia och vandel som nämnts samt det konstaterade faktum att en lång rad nazister hittas bland SDs listor och medlemmar varje gång det är val.
De ständigt återkommande kommunisterna i V är heöt ok eller?
Ok att S gärna bildade regering med hjälp av V på 80talet när de hette VPK och älskade Massmördarna i Sovjet och DDR?
Du ljuger när du påstår att S gärna bildade regering med V på 80 talet när de hette VPK..
De ständigt återkommande kommunisterna i V är heöt ok eller?
Ok att S gärna bildade regering med hjälp av V på 80talet när de hette VPK och älskade Massmördarna i Sovjet och DDR?