• painkiller12

SKOLSKÖTERSKA HAR TVINGAT MITT BARN VACCINERA SIG!!!!

(rubrik för uppmärksamhet, ej mitt barn)

En skolsköterska har i området jag bor tvingat min väninnas barn vaccinera sig mot livmoderhalscancer, trots att pappret där föräldrarna ska kryssa för JA eller NEJ var ifyllt med ett NEJ och underskrivet av föräldrarna. Hon drog med sig barnet in till sig och sa ''du har fyllt i detta själv för att du är rädd för sprutor!'' och vaccinerade barnet mot föräldrarnas och barnets vilja. Barnet är livrädd. Skolsköterskan ringde inte och frågade föräldrarna innan hon begick detta tvångsingrepp.

Nu ber jag er på familjeliv bara STRÖMMA PÅ med ideér om vad jag kan göra i detta ärende.

Kontakta JO?
    Allmän åklagare? Det är ett brott begånget från skolsköterskan?
    Få tag på pappret där föräldrarna ej samtyckte till vaccinet, är skolorna skyldiga att dokumentera det? Som bevis?
    Kontakta rektorn?
    Kontakta lokala nyhetsbladet för att få ärendet uppmärksammat? 
    Föräldrarna har inget uppehållstillstånd i Sverige, barnet är fött i ett annat land men dom har ett barn som är fött här, KAN DETTA PÅVERKA? 

DETTA ÄR INGEN DISKUSSIONSTRÅD OM VACCIN ÄR BRA ELLER INTE, VI HAR ENLIGT GRUNDLAGEN RÄTT ATT VÄLJA HELT SJÄLVA I SVERIGE. VACCINSFÖRESPRÅKARE OCH ANTIVACCINFÖRESPRÅKARE HÅLL ER BORTA.

Frågan berör skolsköterskans tjänstefel och HUR KAN MAN GÅ VIDARE MED DETTA PÅ BÄSTA SÄTT? Hjälp mig steg för steg ni som är välvilliga!

• Svar på tråden SKOLSKÖTERSKA HAR TVINGAT MITT BARN VACCINERA SIG!!!!
  • Anonym (ritva)

Det är hög tid att lagstifta om obligatoriska vaccinationer

• Anonym (Ejja)
    painkiller12 skrev 2019-11-17 17:37:09 följande:

Fast läste du tråden? 

Det handlar inte OM VACCINET I SIG utan att dom skickar ut dessa samtyckes papper för en anledning - pga. att tvångsvaccinering är olagligt i Sverige och kräver samtycke från föräldrarna. Att du kan ta så lätt på det är för mig sinnesjukt. Tänk om någon tvingade ditt barn spruta i sig GIFTER? Hade du reagerat på samma sak? 

Vill inte argumentera mot din hjärntvättade synpunkt på vaccinet eftersom syftet är inte att debattera kring det.

Läs mitt svar.

Hon får inte göra så. Agerandet är fel.

Och om du jämför vaccin som ska motverka cancer med gift så är det du som (kanske inte är sinnessjuk) men iallafall är jäkligt korkad.

Eller du kanske är en av dem som anser dig mer kunniga än forskare och läkare?
  • Anonym (Ö)

Vilken sjuk jävla människa!! Alltså sorry, men sånt här jag vansinnig på!!

• Anonym (A)
    Anonym (ritva) skrev 2019-11-17 18:49:44 följande:

Håller med.
  • Anonym (Mamma)
    painkiller12 skrev 2019-11-17 17:37:09 följande:

Fast läste du tråden? 

Det handlar inte OM VACCINET I SIG utan att dom skickar ut dessa samtyckes papper för en anledning - pga. att tvångsvaccinering är olagligt i Sverige och kräver samtycke från föräldrarna. Att du kan ta så lätt på det är för mig sinnesjukt. Tänk om någon tvingade ditt barn spruta i sig GIFTER? Hade du reagerat på samma sak? 

Vill inte argumentera mot din hjärntvättade synpunkt på vaccinet eftersom syftet är inte att debattera kring det.

Håller med dig helt! Vi kryssade också i "NEJ" till vaccinet. Hade detta skett oss hade vi absolut anmält! Du kan anmäla till IVO, JO te.x osäker hur det är med Patientnämnden. Men anmäl! Detta är inte ok!!
  • Anonym (Mamma)
    Anonym (ritva) skrev 2019-11-17 18:49:44 följande:

Då kan du ju få ett tvångsvaccin mot sinnessjuka!!
  • Anonym (A)
    Anonym (Mamma) skrev 2019-11-17 19:08:56 följande:

Då kan du ju få ett tvångsvaccin mot sinnessjuka!!

Man är sinnessjuk om man inte vaccinerar sina barn mot farliga sjukdomar.
  • Anonym (F)

Borde vara obligatoriskt vaccinering för alla barn, de barn som har idiotföräldrar som vägrar borde bli omhändertagna av socialen utan pardon.

• Anonym (Undrar)

Hur gammal är flickan?

Barn får väl avgöra medicinska beslut från det de är 13 år.

• Anonym (ritva)
    Anonym (A) skrev 2019-11-17 19:16:16 följande:
    Man är sinnessjuk om man inte vaccinerar sina barn mot farliga sjukdomar.
    Ja, snudd på iallafall.
    Anonym (F) skrev 2019-11-17 19:19:57 följande:

Borde vara obligatoriskt vaccinering för alla barn, de barn som har idiotföräldrar som vägrar borde bli omhändertagna av socialen utan pardon.

Instämmer till 100%.
Svar på tråden SKOLSKÖTERSKA HAR TVINGAT MITT BARN VACCINERA SIG!!!!