BIM December 2019
Äl +10 idag. Blanka test imorse :( ger upp hoppet om att det tagit sig den månad, fan också ;(
Mensen kommer imorgon eller fredag. Usch vad deppigt.
Äl +10 idag. Blanka test imorse :( ger upp hoppet om att det tagit sig den månad, fan också ;(
Mensen kommer imorgon eller fredag. Usch vad deppigt.
Det är lite oklart för mig med tanke på att jag slutade med ppiller bara för två månader sedan så min cykel kanske inte är exakt på dagen ännu. Men enligt min kalender ska jag ha bim på julafton. Men tror eventuellt att den sker den 25... Med tanke på att ägglossningen kom en dag senare än beräknat!
Men ja vi testar imorgon! :D Räknar inte med att det kommer visa något, men kan inte låta bli att testa haha!
Jag känner heller inget i brösten...Har mest stickningar och som pirr/fladder nere i magen... Ingen direkt mensvärk.
Läste att babyplan mäter från 25 hcg eller vad de nu var för enhet och predictor early från 10! Sist jag plussade var det på äl+9 Men med predictor early så kanske inte så konstigt? Fick toknegativt på apotekets egna som mäter från 25 tror jag på äl+10 Men jättesynligt på predictor. Så hoppas dom kommer idag så jag kan testa med ett sånt imorgon!!
Åh spännande! När är det du har bim? Jag har fått svaga streck på testa tidigt som mäter från 10 igår och idag, men helt blankt på de som mäter från 25! Väntar bara på att dagarna ska gå nu så jag kan testa igen:)
Jättebra ju! Hoppas du får dem under dagen idag eller imorgon så du kan testa tidigt med dem!
Läste på hemsidan om de jag köpte och såhär står det här:
"Testet är 99,6% säkert och känsligheten är 25 mIU/ml, vilket innebär att testet kan upptäcka graviditet så tidigt som 7 dagar efter befruktning."
Så de kanske inte kommer visa något heller... Kan man köpa predictor early i någon butik tror du? För de låter ju bra att de kan visa på bara 10 mIU/ml!!!
Såg att de sålde dem på apotea och de brukar ju vara snabba med leveransen så kanske ska testa med dem!
Har två andra tidiga test hemma som jag sökte upp nu och de visar tydligen på 10! :D så kanske använder ett sådant på fredag i alla fall.Jag och min kille ska dela ut julklappar till varandra på fredagskväll så hade varit en fantastisk present att ge honom en sticka som visar positivt! <3
Någon mer än jag som ska testa på fredagmorgon? :)
Eftersom jag inte har någon mens att gå efter får jag gå på senaste sexet innan mina symptom började så på fredag är det 3veckor.. Är dock en låghormonare(?).. Har aldrig fått positivt på äl-stickor och visade inte plus på ett testa tidigt förrän bim+5 med min dotter.. Så får hoppas det räcker!?
Ah okej, då kommer det säkert vilken dag som helst! Hoppas på imorgon!
Ja... får ta ett av de två testen jag har hemma som är sådana tidiga på fredag... Men vet inte om jag ska strunta i de där stickorna imorgon då som visar på 25.... kanske bara är onödigt? Vad tror du/ni andra här? äl+8....
Blev uppsagd från min provanställning igår, helt utan förklaring. Så nu hoppas jag ännu mer på i alla fall ett positivt besked den här månaden. Är helt chockad och knäckt.
Fortsätt mensvärk nästan konstant långt långt ner i magen, väldigt molande. Även mkt bubbligt i magen. Flytningar och igår kväll började brösten ömma. Negativt babyplan imorse, äl +9. Hoppas mina riktiga testa tidigt kommer idag så jag kan testa imorgon. Men fick en känsla imorse att jag var gravid som sedan byttes till no way att dehär gick vägen. Så jobbigt att kastas från en känsla till en annan..!