Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM December 2019

Patzy90 skrev 2019-12-20 07:54:14 följande:

Är på äl+9. Detta är min tempkurva denna månad. Funderar på att göra ett tidigt test i morgon. Har inga pms symtom förutom nedstämdhet. Hoppas verkligen på ett plus till jul. Detta är vårt 5e försök. Blev gravid på första försöket men fick ett tidigt missfall.

Exakt som mig! Fick också till det första men är på försök 6 nu sen vi också fick missfall! Vi kämpar på <3
  • hundenhubbe
    Sofieelises skrev 2019-12-20 10:34:53 följande:

Här är från en engelsk sida, hur många % av gravida som plussar på vilken dag efter ägglossning (days past ovulation). 35% får alltså ett plus 10 dgr efter ägglossning, 51% 11 dagar efteråt osv. Spännande tycker jag - sen vet jag inte hur väl den stämmer ;) Själv är jag ju någonstans mellan 10-12 dagar efteråt och plusset lyser med sin frånvaro.. Men det finns en chans fortfarande enligt denna.

35% at 10dpo

51% at 11dpo

62% at 12dpo

68% at 13dpo

74% at 14dpo

80% at 15dpo

88% at 16dpo

92% at 17dpo

Bara 74 % på bim? Låter lågt! Men kul om de stämmer för de ger mkt hopp :)
  • hundenhubbe
    Patzy90 skrev 2019-12-20 11:30:54 följande:

Tog precis ett cb early. Kunde inte hålla mig och t6cker mig se ett super svagt streck. Ingen mening att lägga upp kommer inte synas här. Haha. Hoppas det blir starkare! Ska ta ett nytt i morgon bitti

Åh spännande lycka till! Hur länge höll du dig? Jag ser!!!! Jag fick hem mina testa tidigt idag!! Så tur! Är sig en på att ta ett av dom. Räcker det att hålla sig i 4 h tror ni? Har kissat en gång idag!
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-20 12:33:49 följande:

4 timmar räcker nog absolut!!!! Framförallt om du inte druckit så mycket vätska under de timmarna :)

Åh spännande detta är!!!!! Skicka uppdatering när du tagit

Vi gick upp väldigt sent så kissa 09.30 första gången idag. Ska hålla mig så länge de går nu. Men tror de kommer vara negativt men ni fick jag hem så mkt tester så måste testa xD
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-20 12:44:24 följande:

Du är ju ändå på äl +10 idag så chansen finns ju där!!!! Jag har bra känsla i magen :) annars är det bara fortsätta att testa hela helgen tillsammans med mig (testnarkomanerna själva haha)

Hahahhahaha låter bra xD uppdaterar här då jag vågat mig på ett xD
  • hundenhubbe

Höll mig typ 3.5 h, vart för spännande som den äkta testnarkoman jag är! Tycker mig se ett väldigt svagt streck! Fick det inte på bild, kan lika gärna vara ett "jagvillverkligen" streck men de var inte tokblankt som tidigare test! Borde ju vara starkare imorgon med morgonurin om det är något! Så hoppas :)

• hundenhubbe
    Pewc skrev 2019-12-20 20:45:34 följande:

Krokom här ????

Haha nä ofta? Någon mil utanför Krokom xD
  • hundenhubbe
    Pewc skrev 2019-12-20 23:12:04 följande:

Hehe så otippat :) Jag jobbar i krokom, men bor ca två mil utanför. I valne, mellan Alsen och Nälden.

Vart bor du då?

Ytterån xD
  • hundenhubbe

Vet inte varför jag bifoga en bild? Jag ser knappt på bilden och med familjeliv kvalité lär de inte synas alls. Fick ett supersvagt test nu på morgonen.. tycker det är starkare än igår men såååå svagt. Men jag ser de. Antingen senare äl eller missfall på g då det är så pass svagt... Eller lägre hormoner. Aja jag har inga tidiga test kvar bara graviditetskollens som mäter från 25. Får väl testa och se varje morgon till mensen dyker upp eller om de blir starkare. Frustrerande då man ser något men svagt.... har aldrig fått spök på dom här heller. Brukar vara tok blanka om de inte är något....
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-21 12:11:52 följande:

Tog ett tidigt test idag igen.... fortfarande negativt. Bim den 24 Eller 25 så fortfarande lite tid kvar.... känns känns som att ett tidigt test borde upptäckt hormonet vid detta laget :(

Och jag hade super super svagt men såg mer idag än igår. Men nu har jag ignabteata tidigt kvar... får ta vanliga. Känns som att de var något fejkstreck imorse. Men jag känner mig så skum i kroppen!! Mår illa väldigt ofta, hungrig men så fort jag äter blir jag mätt. Brösten gör superont och yrsel. Känns som morgondagens test blir onödig då det inte är ett testa tidigt så kanske håller mig....
Svar på tråden BIM December 2019