BIM December 2019
Jag ser svagt! :D
Jag ser svagt! :D
Haha gud vilken dålig bild!! Är på jobbet. Tar en bättre sen! Syns så tydligt!!
Grattis till alla som plussat!:) En lite udda fråga kanske, hur var era flytningar innan plusset?? Ursäkta fråganxD
Wow! Grattis!!!!! <3 Så kul för dig :)
Ni som är gravida, har ni konstant mensvärk? Ikväll har jag inte känt NÅNTING. är i v 5
Grattis hundenhubbe! Känns som vi har följts åt i flera bim grupper och komiskt nog plussade vi samma månad för jag plussade också tydligt i onsdags :) så kul!
Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.
Åh tack för din pepp.. blev så besviken eftersom jag oxå plussat tidigt med mina andra två barn. Förra graviditeten plussade jag på ÄL+10 men inte minsta skugga idag!:(
Vill dock inte få falska förhoppningar så jag ställer in mig på mens nu så får vi se om den uteblir eller ej. Stort grattis till ditt plus!:)
Åh ett digitalt test ljuger ju inte, Grattis!! Vad kul :D
Härlig julklapp! Stort grattis :)
Äntligen blev det din tur! Stort grattis! Vilken fin julklapp! Hoppas att jag får joina dig men misstänker att det blir BIM i januari istället. Har enligt min app BIM idag men har inte fått någon mens ännu. Men den kommer säkert snart. Tar kanske ett test imorgon om den inte har kommit då. Stort lycka till nu!
Har vaknat de senaste två dagarna och känt mig bakis, illamående och det svider i mellangärdet.
Det översta testet dock jag igår eftermiddag och den andra imorse, äl 9 och 10 (troligtvis då cykeln har varit knäpp denna månad)
Vad tror ni?
Testade imorse med ett lika svagt babyplan och ett negativt digital :( Säkert bara spök.
Instämmer så fruktansvärt med ovanstående, det värsta är att inte veta! Antingen kan mensen komma nu så man kan ladda om eller så får ett ordentligt plus ta och visa sig!