Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM December 2019

Enligt appen 9 dagar kvar till bim och äl+5. Nästa helg hoppas jag att jag får mitt plus! Flytningar håller I sig och mensvärk + ful hy. Men inga ömma bröst.

• hundenhubbe
    Loea skrev 2019-12-15 16:20:17 följande:

Oj vill ni berätta så tidigt alltså? Hade inte du bim någon gång runt julafton? Förstår dock grejen med att slå in och överraska, hade också velat göra så! :)

För dom och min familj vill vi. Dom vi vill ska veta även om det blir något mf berättar vi för :)
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 16:51:02 följande:

Vet inte exakt var i cykeln jag e... hade min senaste mens 24/11 O den slutade 30/11. "Borde ha den 22/12 nästa gång om cykeln stämmer. Har i 3 dagar känt smånyp i äggstockarna(?) O mensvärk till o från. Idag har d varit smånyp även i livmodern(?). Har vita lotionsflytningar som e rätt kletiga. Inte rinniga... ngn som kan relatera?

Har exakt lika + halsbränna!! Men hade först nyp i vä äggstock och nu som mensvärk över hela. Har lite sjukdomskäänsla i kroppen.
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 18:47:11 följande:

Ja jag hade som feberkänsla 3 dagar i rad. Kom på em/kvällarna. :/

För mig har d nästan varit varannan äggstock som d nypt/dragits i ungefär två dagar. Skumt!

Skön att man inte e ensam. När har du bim?

Ja jag känner mig också febrig. Var sjuk förra veckan så kan som inte bli sjuk igen! Ont i kroppen och halsbränna. Plus att tre nötter har jag inte sovit typ alls... Vill att veckan ska gå fort så att jag får testa och se om det är inbillning eller faktiskt något.
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 18:47:11 följande:

Ja jag hade som feberkänsla 3 dagar i rad. Kom på em/kvällarna. :/

För mig har d nästan varit varannan äggstock som d nypt/dragits i ungefär två dagar. Skumt!

Skön att man inte e ensam. När har du bim?

Har bim den 24! Har fått plus så tidigt som äl+9 men ska nog vänta till +10 iaf. Har inte så många tester xD
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-15 22:38:17 följande:

Hehe fattar va du menar. Varje dag e som 3 dagar nu. Testade imorse me predictor early.. dock e jag nog bara på bim-7-8 så jag förväntade mig nog inga storunder. :P

Om jag får hem mina testa tidigt tar jag nog och testar på torsdag eller fredag!
  • hundenhubbe

Hunger fast så fort jag äter mår jag illa.

Trött

Huvudvärk

Ful hy

Halsbränna

Sjukdomskänsla

Antingen börjar jag bli sjuk eller så är det något! Hoppas hoppas!

• hundenhubbe
    Hejhopp95 skrev 2019-12-16 18:48:07 följande:

Följt denna tråden länge. Så spännande att följa! Ikväll kunde jag inte hålla mig utan testade för första gången. Kan ni hjälpa mig tyda detta? Är på bim -3 eller -2.

Tror definitivt ett plus :D
  • hundenhubbe

Har alltid ömma bröst någon dag efter äl men känner inget nu. Hade även de under graviditet. Antingen är det positivt eller negativt. Orkar inte analysera mer. Vill ha positivt så jag slipper dehär varje månad :p tror bebisverkstan börjat påverka sömnen då jag som sagt inte kan komma till ro och somna. En ständig stress fast man försöker slappna av och inte tänka på de...

• hundenhubbe
    Loea skrev 2019-12-17 09:15:13 följande:

Nej det enda man kan göra innan ett plus på stickan är att vänta. Kan bli så stressande ibland det här med att folk ska känna alla tecken hit och dit. Hälften av de som känner något är inte gravida. Precis som att hälften av dom som inte känner något också är gravida. Är en sån jäkla uttömmande process det här. Man försöker göra alla rätt och ändå vet man aldrig när det funkat och inte. Tror jag har lite samma som du, kroppen blir så stressad att den inte vet ut eller in. Min mens är en vecka sen helt plötsligt och ingenting syns på gravtest. Bara att vänta..

Ja väntan är hemsk..! Jag ska verkligen försöka sluta med dehär nu! Kommer inte på någon annan anledning att sömnen rubbas. Och jag tänker på de konstant så blir typ helt hjärntrött. Som du säger, man försöker försöker och gör allt "rätt" men ändå blir det fel... tröttsamt
Svar på tråden BIM December 2019