Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM December 2019

Gosan28 skrev 2019-12-21 14:24:24 följande:

Men åh! Då är det ju kanske något där ändå! :) vad pirrigt! Har du tagit bild på det så vi kan se?

Jag tror det kanske är för tidigt för mig att testa fortfarande... Jag hoppas det i alla fall. Men känns lite som att det inte är något för mig. Har inga symptom alls! Så lever bara på hoppet

La upp en bild imorse men så jäkla svag så syns inte! Jag har så mrn symtom. Massa flytningar som jag aldrig annars har. Är jag inte med barn är kroppen riktigt elak igen :(
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-21 15:20:42 följande:

Ser det nu! Men hopplös kvalitet här så från min telefon kan jag inte se något. Men om du ser i verkligheten så kan det säkert betyda något!!! Hoppas verkligen att det är så för dig <3

Man blir så tvek på sina ögon. Har tittat nu när jag kom hem och jag ser ju men ja... Vi får väl se! Är det är plus jag skymtar tror jag att jag hade senare äl än vad appen säger! Har mått illa i 2 dagar till och från...
  • hundenhubbe
    Tjoppa12 skrev 2019-12-21 17:39:49 följande:

Haha Östersund här också!

Haha världen är liten xD
  • hundenhubbe

Idag ser jag det tydligare! Idag är det ett streck där sen om det är spök eller inte de vet jag inte. Ser ni??
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-22 08:37:20 följande:

Ser ngt svagt :)

Hoppas d blir starkare!

Åh gör du?? De oroar mig att de är så svagt för i verkligheten ser jag verkligen att det är där men som sagt mkt svagt! Men starkare än igår!! Så nu är de väl bara att vänta till imorgon bitti då!
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-22 09:19:04 följande:

När hade du bim?

Enligt app på julafton men jag tror att min ägglossning kanske var senare. Hade ju äl flytningar och symtom typ 2 dagar efter vad appen sa. Typiskt Jag inte mätte med stickor!! Så kan vara bim -2 Eller typ -4. Ska köpa ett clearblue idag innan jobbet och ta imorgon. Visar inte de något så är det inget!
  • hundenhubbe
    Patzy90 skrev 2019-12-22 09:39:59 följande:

Testat högst upp är från den 20/12 mitten igår och det längst ner idag. Set en solklar stegring blir så glad och förväntansfull och hoppas på att jag inte får missfall denna gång.

Stort grattis!! Fin stegring <3
  • hundenhubbe
    Mammaresan skrev 2019-12-22 10:14:14 följande:

Hahaha, oj oj oj det var helt toknegativt! Graviditetstestet. Även ägglossningsstickorna är nästintill helt blanka nu. Så vad det än är som händer så finns det då inget spårbart HCG i den här kroppen! Visste ju att det i princip inte var någon idé att testa idag på ÄL 8+ men kan ju inte hjälpa att hoppas! Ingen idé att försöka testa med ägglossningstest längre som mest varit en kul grej. Graviditetstest får jag försöka hålla mig borta ifrån helt enkelt till åtminstone julafton. Känns konstigt att bara vänta. Men känner mig mest som jag är knäpp och vem vet kanske har jag någon sjukdom istället? Eftersom det skett plötsliga förändringar. Hoppas att det bara är tillfälligt för denna månad om ingen graviditet i alla fall!

Kan ju bara överansträngt mig igår och därför hade ont/trött i livmoder och ryggslut!

Men jag känner exakt som dig, som att man är sjuk eller knäpp för är det ingen graviditet så har man ju ändå symtom! Hoppas det blir starkare om några dagar!
Svar på tråden BIM December 2019