Ölandstoka skrev 2020-01-27 11:55:57 följande:
Hur gick det, testade du igår? :)
Min testdag är 5 februari men antingen får jag mens eller så testar jag nu på lördag. Börjar bli ångest över att gå på toa.. Är riktigt nervösa tider.
Håller med om att det är tusen olika tankar kring testandet, du gör helt rätt i att köra på det som passar dig.
Jag får omvärdera min strategi kring testning tror jag! Jag har blivit testgalen
Jag testade faktiskt redan på lördagen. Fick jättesvagt positivt. Testade igen på söndag morgon och fick lika svagt. Fick en dålig känsla på söndag kväll, testade och fick nästan ingenting. Imorse något starkare igen. Känner mensvärk nu och bara väntar på att det blir ett MF. Alla symptom är borta (bröst, illamående, halsbränna).. Men kan ju vara något bara att HcG går upp och ner. Kanske hade druckit olika mycket. Vet inte.. Jag vet att jag låter helt vansinnig.
Summa summarum: Nästa gång ska jag inte testa förrän absolut tidigast BIM. Jag blir ju helt knäpp! Men nu ska jag försöka tänka positiva tankar.
Alltså rädslan för mensen är så jobbig! Jag förstår dig verkligen där. Jag håller tummarna för oss båda <3 Säg till när du testat (om du vill). Jag ska testa senare i veckan. Återkopplar då!