Anonym (Önskebarn) skrev 2020-01-21 13:43:59 följande:
Å nej, suck.. hoppas verkligen inte det stämmer. Jag har haft så lågt hcgnivå som 19 på dag 10 efter insätt av blasto (det är testdag för kliniken, de vill ha blodprov). Och hcg 26 dag 12 (17dpo, dag 10 var då en lördag. Blev kanske rörigt detta..?). Så det är ju lågt och skulle innebära att det är för tidigt att få utslag idag med urin.
Jag är också sjukt trött, men vet att jag blir det av lutinus.
Hoppas ni får en fin dag och klarar att släppa ruvandet till tider.
Jo, jag hoppas så klart fortfarande! Men hoppet kanske är lite mindre efter resultatet idag. Men hoppet är väl ändå det vi i denna typ av forum lever på. Hoppet är vår bästa vän, men samtidigt vår värsta fiende.
Jag har tagit Lutinus vid två tillfällen tidigare men inte märkt av någon trötthet av dem. Men samtidigt verkar allt vara så olika varje gång! Förra gången grät jag från dess att jag började med progynon tills att jag slutade (35dagar). Denna gång har jag inte gråtit alls. Blir knäpp i att det skiljer sig så mycket varje gång!
Sambon vet inte om att jag testade i morse och jag tänkte låta det förbli så. Han kan få leva med lite hopp ett par dagar till. Behöver ha någon som håller det uppe. Det är ju trotts allt 8 dagar kvar till klinikens testdag.