Försökermedivf skrev 2020-01-20 08:36:45 följande:
Vi gjorde först ett försök med korta protokollet, minns inte resultaten där men det blev i alla fall att vi satte in ett tvådagars och inget till frysen. Därefter gjorde vi långa protokollet och det blev samma där, satte in ett tvådagars och inget till frysen. Och den gången blev det jackpot :)
Vi har nu hunnit med ett syskonförsök där vi återigen satte in ett tvådagars men denna gången fick vi även en till frysen. Så glada för den! Vi kommer spara den i frysen och fortsätta göra fler uttag.
Ditt uttag och insättning bör bli i början på februari då?
Vad härligt att höra att det funkade med det långa protokollet!
Gissar då att det inte blev något av första syskonförsöket? Men skönt med ett i frysen! Håller tummarna för kommande uttag. Var är ni i behandlingen nu?
Vilken klinik går ni hos och vilken var ni hos med första barnet? Vi går hos KS, väldigt nöjd med processen so far, trevlig och personlig personal.
Många frågor, sorry, men minns du hur länge du använde synarela resp menopur förra behandlingen? Läst så mycket olika om hur länge man sprayar, men min barnmorska sa ca 3v. Jag ska på ultraljud den 28/1, förhoppningsvis får jag börja med menopur kort därefter. Så uppskattningsvis blir utplock v 7/8, början/mitten på feb!
Så förväntansfull nu!!