Ölandstoka skrev 2020-01-23 08:21:28 följande:
Skönt att du också mår ok. Låter som att du har en bra strategi :) Jag har en löjlig dröm att någongång få testa på testdagen. Jag hinner alltid få mens flera dagar före dock. Så jag brukar testa när jag får spottings så att jag kan sluta med lutinus. Är det som vid förra fet så borde det bli nästa onsdag. Skulle det vara så att inget har hänt så testar jag nog nästa lördag. Har du någon tanke på när du ska testa?
Okej, så spännande! Är lördag nästa vecka din officiella testdag?
Håller tummarna för att du får plus!
Det är verkligen både och det där med att testa tidigt eller inte. Är ju billigare att vänta.. Men jag resonerar som så att testa tidigt passar mitt psyke bättre. Att gå omkring och hoppas samtidigt som man är orolig för mensen är så sjukt påfrestande tycker jag. Jag tänker att om jag testar tidigt så kommer besvikelsen lite pö om pö. Om jag testar lite tidigt och får negativt tänker jag att hoppet finns men förväntningarna skruvas ned lite. Mer förberedd på mens. Istället för att hoppas en vecka i onödan!
Men man fungerar ju så otroligt olika där, man gör såklart det som passar en själv bäst :)
Jag har testdag nästa söndag, RD 13, BIM+4. Jag tänkte testa första nu på söndag, BIM-3.
Jag är så nyfiken på hur det går för dig sen nästa vecka! Håller alla tummar!!<3 Uppdatera gärna när du vet mer.