Evelinaaan skrev 2019-12-18 18:09:49 följande:
Okej va skönt att det bara var dålig/ingen äl för dig! :) Kör du enkel kur fortfarande och gav dom några mogna äggblåsor? Hur stora isåfall? :)
Jag är på cd 16 idag, första kuren enkeldos! Var på VUL cd 14 och då såg gyn en blåsa som var större än dom andra på 12 mm, hon trodde på äl om 5 dagar alltså cd 19. Så nu ska jag börja med äl-tester snart! Lite sent jag som hade hoppats på större blåsa och äl tidigare, men hon sa att det kan variera väldigt från cykel till cykel även fast det är samma person. Blir det inget denna månaden så ska jag köra dubbel nästa :)
Ja det kändes väldigt skönt, samtidigt som det var skönt att det faktiskt var något "fel". Missförstå mig rätt. Men har ett par kompisar som kämpat läänge med att bli gravida. Läkarna säger att allt ser toppen bra ut på båda två, de hittar ingenting. Men av någon anledning vill det inte ta sig. Det måste ju kännas otroligt tufft :/
Japp jag kör enkeldos fortfarande. Hade en äggblåsa på 22mm förra månaden på cd 14, fick pos äl test samma kväll. Denna månaden hade jag två lite större äggblåsor, en på 18 mm på vänster sida och en på 14 mm på höger sida på cd12. Så jag har svarat bra på letron, så kommer inte gå upp till dubbel dos. Nu hoppas vi bara att det blir det där efterlängtade plusset snart....
Förstår dig, men bättre sent än aldrig ;) Hade ju likaväl kunnat vara så att du knappt svarade alls på letron, och att det inte blev några mogna alls. Håller tummarna att de växer på bra nu denna veckan och att du får äl :)