Blomma30 skrev 2019-11-11 09:31:03 följande:
Vi fick ju en tid 5dec. Vilket innebär att vi ej är hemma. Ringde idag för ombokning av tid. Blir inte förrens i jan:( blir såklart lite ledsen att det inte fanns något i nov nu innan avfärd. Men det kanske är meningen. Att jag ska försöka njuta av nuet. Vi ska ju trots allt resa till andra sidan jordklotet med familj och gifta oss. Så jag får försöka att inte vara för känslig, eller deppa. Livet är trots allt härligt när man har en fantastisk partner. Å tills dess att vi kommer hem får vi fortsätta längta efter vårt kärleksbarn. I dec blir vi man och fru så får njuta av den kärleksbubblan istället. Trots att detta tar. Men vi är ett steg påvägen.
Sirest01, ringde du? Hur går det för alla andra? Och hur mår ni?
Varma kramar
Vad underbart med en resa och en bröllop! Förstår att det kan vara svårt, men försök att njuta av resan och varandra så tar ni nya tag 2020 :) Önskar er en fantastisk resa även om det är ett tag kvar
Jag är på CD14 idag, har varit på VUL för att se hur jag reagerat på min första Letrozol behandling. Läkaren var väldigt nöjd med resultatet, 22 mm och förmodligen ägglossning idag eller imorgon så jag är väldigt lättad eftersom jag tidigare haft cykler på uppåt 70 dagar :) Jag känner mig väldigt annorlunda i kroppen, slö, molvärk plus att jag känner mig nästan illamående och har en del yrsel. Men det ser jag ändå som positivt eftersom jag annars aldrig känner av en ägglossning. Kanske konstigt att se det positivt, men jag ser det som att jag kanske aldrig haft egen ägglossning trots positivt test, så jag hoppas stenhårt på denna månaden :)