• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Hanbr

Bim idag, 

Litet svag sträck på testet idag men samtidigt lite blod på pappret när jag torka mig igår.

Inga ömma bröst som jag brukar ha innan mens. 

Undra om det är mens eller nid

• Nextchapter

[quote=79917335][quote-nick]Enniie skrev 2019-09-22 09:59:24 följande:[/quote-nick]Plussade precis med Rsfu:s test! Bim -5. <3

Grattis!! :D

• Mamma2014

Har bim imorgon och tog ett testa tidigt graviditetstest imorse som var lika negativt som de tidigare testen jag tagit. Nu hoppar jag över till oktober tråden. Lycka till ni andra!

• Enniie
    Nextchapter skrev 2019-09-23 09:43:59 följande:

[quote=79917335][quote-nick]Enniie skrev 2019-09-22 09:59:24 följande:[/quote-nick]Plussade precis med Rsfu:s test! Bim -5. <3

Grattis!! :D

Tack!
  • MichelleMilli

Hej! Är det okej om jag också hoppar in?!

Har bim 28 denna månaden. Ömma bröst, sen illamående sen ca två veckor tillbaka, hoppas det är något!! 7:e försöket för mig och sambon.

Tänkte testa på onsdag direkt vid löning.

Vilket test är bäst att testa med då? Då det är två dagar innan bim då?

• Enn1

Hoppar också in här.

Är på BIM + 1 idag, men testade negativt imorse.

Kan mensen utebli trots att man inte är gravid? Hade ägglossning när jag skulle denna månaden och mensen har aldrig varit sen förr.. vad kan detta bero på tro?

• Zandylina

Hoppar också in här. Är på BIM-1 idag tempen fortfarande hög, illamående å kissar lite oftare.

Negativt gravtest i morse på morgon urin.

Ingen mensvärk, ömma bröst eller spottings eller så som jag brukar få 2-3 dagar innan mens.

Men eftersom test ej visar nåt så har jag ändå känslan att jag är gravid...e som kroppen skriker det. Men men...

lycka till ni andra med!!!!

• Myrkrypet
    Enn1 skrev 2019-09-23 11:55:08 följande:

Hoppar också in här.

Kan mensen utebli trots att man inte är gravid? Hade ägglossning när jag skulle denna månaden och mensen har aldrig varit sen förr.. vad kan detta bero på tro?

Jag blir alltid så avundsjuk på er dom har punktlig mens min är hopplös med +-3 dagar, man vet ju då aldrig riktigt riktigt vart i cykeln man är!
  • JeSuisMoi
    Enn1 skrev 2019-09-23 11:55:08 följande:

Hoppar också in här.

De två senaste månaderna har jag haft likadant. Tidigare var min cykel alltid på pricken 28 dagar. Jag använder NC så jag vet att ägglossning skett samtidigt också. Men de två senaste månaderna har jag haft 30 dagar. Jag testade också efter BIM (första måaden jag gick över) men det var negativt...

Vet inte varför det blir så, men hoppas att det innebär graviditet i ditt fall. Jag inväntar nu nästa ägglossning om 10 dagar.
  • Enn1
    JeSuisMoi skrev 2019-09-23 14:04:20 följande:

De två senaste månaderna har jag haft likadant. Tidigare var min cykel alltid på pricken 28 dagar. Jag använder NC så jag vet att ägglossning skett samtidigt också. Men de två senaste månaderna har jag haft 30 dagar. Jag testade också efter BIM (första måaden jag gick över) men det var negativt...

Vet inte varför det blir så, men hoppas att det innebär graviditet i ditt fall. Jag inväntar nu nästa ägglossning om 10 dagar.

Hm vad märkligt, kanske är så i mitt fall också då. Jag tänker att jag väntar några dagar till, kommer inte mensen gör jag nytt test.

Jag har känningar som inte liknar mensvärk, men kan ju vara det ändå. Aja får väl vänta o se helt enkelt! Lycka till :)
Svar på tråden BIM september 2019