BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Bim idag,
Litet svag sträck på testet idag men samtidigt lite blod på pappret när jag torka mig igår.
Inga ömma bröst som jag brukar ha innan mens.
Undra om det är mens eller nid
[quote=79917335][quote-nick]Enniie skrev 2019-09-22 09:59:24 följande:[/quote-nick]Plussade precis med Rsfu:s test! Bim -5. <3
Grattis!! :D
Har bim imorgon och tog ett testa tidigt graviditetstest imorse som var lika negativt som de tidigare testen jag tagit. Nu hoppar jag över till oktober tråden. Lycka till ni andra!
[quote=79917335][quote-nick]Enniie skrev 2019-09-22 09:59:24 följande:[/quote-nick]Plussade precis med Rsfu:s test! Bim -5. <3
Grattis!! :D
Hej! Är det okej om jag också hoppar in?!
Har bim 28 denna månaden. Ömma bröst, sen illamående sen ca två veckor tillbaka, hoppas det är något!! 7:e försöket för mig och sambon.
Tänkte testa på onsdag direkt vid löning.
Vilket test är bäst att testa med då? Då det är två dagar innan bim då?
Hoppar också in här.
Är på BIM + 1 idag, men testade negativt imorse.
Kan mensen utebli trots att man inte är gravid? Hade ägglossning när jag skulle denna månaden och mensen har aldrig varit sen förr.. vad kan detta bero på tro?
Hoppar också in här. Är på BIM-1 idag tempen fortfarande hög, illamående å kissar lite oftare.
Negativt gravtest i morse på morgon urin.
Ingen mensvärk, ömma bröst eller spottings eller så som jag brukar få 2-3 dagar innan mens.
Men eftersom test ej visar nåt så har jag ändå känslan att jag är gravid...e som kroppen skriker det. Men men...
lycka till ni andra med!!!!
Hoppar också in här.
Kan mensen utebli trots att man inte är gravid? Hade ägglossning när jag skulle denna månaden och mensen har aldrig varit sen förr.. vad kan detta bero på tro?
Hoppar också in här.
De två senaste månaderna har jag haft likadant. Tidigare var min cykel alltid på pricken 28 dagar. Jag använder NC så jag vet att ägglossning skett samtidigt också. Men de två senaste månaderna har jag haft 30 dagar. Jag testade också efter BIM (första måaden jag gick över) men det var negativt...
Vet inte varför det blir så, men hoppas att det innebär graviditet i ditt fall. Jag inväntar nu nästa ägglossning om 10 dagar.