• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Nextchapter

Jag testade mig vid BIM+ 3 och fick ett väldigt tydligt streck :) men det är kanske individuellt. Använde ett testa tidigt test o sen ett digitaltz

NervösAnonym skrev 2019-09-20 12:26:14 följande:

Är på BIM +8 idag, hade en väldigt liten blödning i ca 1,5-2 dygn sen slutade den. Vågar inte ta test, är rädd för negativt svar. Har inga symtom mer än utebliven mens. Men om jag inte är gravid så måste det ju vara nått annat fel, min mens är regelbunden, riklig i 3-4 dagar. Hur länge ska jag vänta för att vara säker på hormon nivået syns?

• NervösAnonym
    Nextchapter skrev 2019-09-20 12:32:40 följande:

Jag testade mig vid BIM+ 3 och fick ett väldigt tydligt streck :) men det är kanske individuellt. Använde ett testa tidigt test o sen ett digitaltz

OH ok, jag köpte de från rsfu. Finns två i den så kankse kan testa en nu å så spara den andra till nästa vecka. Så himla tråkigt att alltid få negativt bara när man så gärna vill. Måste jag ta på morgonen eller kan jag ta när som helst nu när man gått så lång tid över?
  • Nextchapter

Jag hade också RFSU testa tidigt hemma, och jag tog inte med morgonurin, utan chansade på att det skulle funka ändå eftersom jag var över BIM, o det funka.

Förstår dig. Jag testade inget innan pga att jag va rädd för att bli besviken så jag testade första ggn BIM+3.

NervösAnonym skrev 2019-09-20 12:35:06 följande:

OH ok, jag köpte de från rsfu. Finns två i den så kankse kan testa en nu å så spara den andra till nästa vecka. Så himla tråkigt att alltid få negativt bara när man så gärna vill. Måste jag ta på morgonen eller kan jag ta när som helst nu när man gått så lång tid över?

• Pyret13

Jag testade precis på ÄL +10 och fick positivt.

Min man hade ett utbrott på våra två barn här hemma häromdagen och sa att han inte orkar med fler. Så nu vet jag inte hur länge jag ska dra på det här innan jag berättar. Inte så att han är helt omedveten om det här.

• Nextchapter

Åh grattis! :D

Haha, ooops, men det är säkert nått som slinker ut i stridens hetta :) ! Tycker du skall berätta nu :)

Pyret13 skrev 2019-09-20 13:17:38 följande:

Jag testade precis på ÄL +10 och fick positivt.

Min man hade ett utbrott på våra två barn här hemma häromdagen och sa att han inte orkar med fler. Så nu vet jag inte hur länge jag ska dra på det här innan jag berättar. Inte så att han är helt omedveten om det här.

• Mathilda999

Grattis till alla som fått plus ! Har varit lite dålig denna månaden att följa med i tråden men försökt läsa ikapp.

Jag fick ÄL två dagar sent denna månaden så BIM är nu 26/9 istället för 24/9. Jag är alltså idag ÄL+9 och jag fick nog ett positivt test imorse!! Ser ni ett streck på bilden? Det undre testet är från igår. Ska testa imorgon igen - spännande. :) :)

(Jag använder mig av testa tidigt test från eBay känner av 10 mlu, vanliga känner runt 25)
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-09-19 23:20:16 följande:

Tog inge test idag. Känns som att mensen ska dyka upp när som. PMS from hell idag också.. Fortfarande huvudvärk och humörsvängningar. Om jag inte har fått spottings eller mens imorn så ska jag ta ett test.

Har börjat få lite molande känningar i livmodern ikväll och hoppas på att det är nåt som växer där inne, men troligtvis bara mensen som förbereder sig. Det är som en annan skrev här, varför ska PMS och graviditetssymptom vara så lika!? Jobbigt när man bara väntar och gissar varje månad.

Åh förstår hur du känner. Det är det jag hatar med pms (lider av det som fan haha) att när man väl börjar känna sånt så vet man typ att det är kört för att va gravid typ :( ja vill ju inte känna något och är på ÄL+8 och bim-4 och har inte ens börjat bli öm i brösten :O det blir jag typ alltid 7-5 dar innan mens.. så ingen pms än. Vill att det håller sig borta. Men är också rädd att ja kanske inte hade nån ÄL denna månaden plus att vi myste EN gång denna gången.. min temp har varit lurig som fan.. det är bara och vänta och se..
  • AndraSladdis

Vad kul med flera pluss! Grattis, pappersdocka, Pyret13 och Mathilda999.

Vi andra kämpar vidare. Uppdaterar listan:

1/9: AnneP

3/9: Idas123

6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

7/9: Nicole22, Tjoppa12

8/9: 10oktober, TisslaM

9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

10/9: snarttrettiochtrevar89

11/9: ketchup88, Adlitam, NervösAnonym

13/9: Cachy, Bellis92

14/9: cilia81, Lolana

16/9: lindamjonsson, HildaK

18/9: Amanda12

19/9: GrönTröja

20/9: FELT

22/9 FruA2019, Ssandra

23/9: SamiraBudva

24/9: Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Mamma2014

25/9: PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

27/9: Irriterad, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie

28/9: Naya, oklartLiv

29/9: Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, fladdriga svansen, Kattunge15, Habba, Bettan84, Nicciz, Nextchapter, Millemupp, rayray88, pappersdocka, Pyret13, Mathilda999

• solhatten

Såå tråkigt att det inte tog sig den här månaden, nu hoppar jag över oktober och börjar igen i november då jag måste planera med en studentfest i juni nästa år och kan då inte föda barn mitt i det????????lycka till allihopa och så hoppas vi att vi inte ses i november tråden??????

• Corros
    solhatten skrev 2019-09-20 19:27:48 följande:

Såå tråkigt att det inte tog sig den här månaden, nu hoppar jag över oktober och börjar igen i november då jag måste planera med en studentfest i juni nästa år och kan då inte föda barn mitt i det????????lycka till allihopa och så hoppas vi att vi inte ses i november tråden??????

Jag inväntar min mens vilken dag som helst, skippar också oktober pga tjänsteresa i två veckor och missar ÄL helt. Ses i novembertråden :)
Svar på tråden BIM september 2019