BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag testade mig vid BIM+ 3 och fick ett väldigt tydligt streck :) men det är kanske individuellt. Använde ett testa tidigt test o sen ett digitaltz
Är på BIM +8 idag, hade en väldigt liten blödning i ca 1,5-2 dygn sen slutade den. Vågar inte ta test, är rädd för negativt svar. Har inga symtom mer än utebliven mens. Men om jag inte är gravid så måste det ju vara nått annat fel, min mens är regelbunden, riklig i 3-4 dagar. Hur länge ska jag vänta för att vara säker på hormon nivået syns?
Jag testade mig vid BIM+ 3 och fick ett väldigt tydligt streck :) men det är kanske individuellt. Använde ett testa tidigt test o sen ett digitaltz
Jag hade också RFSU testa tidigt hemma, och jag tog inte med morgonurin, utan chansade på att det skulle funka ändå eftersom jag var över BIM, o det funka.
Förstår dig. Jag testade inget innan pga att jag va rädd för att bli besviken så jag testade första ggn BIM+3.
OH ok, jag köpte de från rsfu. Finns två i den så kankse kan testa en nu å så spara den andra till nästa vecka. Så himla tråkigt att alltid få negativt bara när man så gärna vill. Måste jag ta på morgonen eller kan jag ta när som helst nu när man gått så lång tid över?
Jag testade precis på ÄL +10 och fick positivt.
Min man hade ett utbrott på våra två barn här hemma häromdagen och sa att han inte orkar med fler. Så nu vet jag inte hur länge jag ska dra på det här innan jag berättar. Inte så att han är helt omedveten om det här.
Åh grattis! :D
Haha, ooops, men det är säkert nått som slinker ut i stridens hetta :) ! Tycker du skall berätta nu :)
Jag testade precis på ÄL +10 och fick positivt.
Min man hade ett utbrott på våra två barn här hemma häromdagen och sa att han inte orkar med fler. Så nu vet jag inte hur länge jag ska dra på det här innan jag berättar. Inte så att han är helt omedveten om det här.
Tog inge test idag. Känns som att mensen ska dyka upp när som. PMS from hell idag också.. Fortfarande huvudvärk och humörsvängningar. Om jag inte har fått spottings eller mens imorn så ska jag ta ett test.
Har börjat få lite molande känningar i livmodern ikväll och hoppas på att det är nåt som växer där inne, men troligtvis bara mensen som förbereder sig. Det är som en annan skrev här, varför ska PMS och graviditetssymptom vara så lika!? Jobbigt när man bara väntar och gissar varje månad.
Vad kul med flera pluss! Grattis, pappersdocka, Pyret13 och Mathilda999.
Vi andra kämpar vidare. Uppdaterar listan:
1/9: AnneP
3/9: Idas123
6/9: Michibell, Tessi1, Obalem
7/9: Nicole22, Tjoppa12
8/9: 10oktober, TisslaM
9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme
10/9: snarttrettiochtrevar89
11/9: ketchup88, Adlitam, NervösAnonym
13/9: Cachy, Bellis92
14/9: cilia81, Lolana
16/9: lindamjonsson, HildaK
18/9: Amanda12
19/9: GrönTröja
20/9: FELT
22/9 FruA2019, Ssandra
23/9: SamiraBudva
24/9: Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Mamma2014
25/9: PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55
27/9: Irriterad, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros, Enniie
28/9: Naya, oklartLiv
29/9: Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin
30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K
GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, fladdriga svansen, Kattunge15, Habba, Bettan84, Nicciz, Nextchapter, Millemupp, rayray88, pappersdocka, Pyret13, Mathilda999
Såå tråkigt att det inte tog sig den här månaden, nu hoppar jag över oktober och börjar igen i november då jag måste planera med en studentfest i juni nästa år och kan då inte föda barn mitt i det????????lycka till allihopa och så hoppas vi att vi inte ses i november tråden??????
Såå tråkigt att det inte tog sig den här månaden, nu hoppar jag över oktober och börjar igen i november då jag måste planera med en studentfest i juni nästa år och kan då inte föda barn mitt i det????????lycka till allihopa och så hoppas vi att vi inte ses i november tråden??????