• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • Kattunge15
    Mamma2014 skrev 2019-09-19 16:00:58 följande:

Någon av de som är gravida här nu som testat med testa tidigt graviditetstest och fått negativt 5 dagar innan bim men som sedan fått positivt?

Jag testade negativt på ÄL+8, testade igen på ÄL+10 och fick positivt!
  • Mamma2014

[quote=79912409][quote-nick]Kattunge15 skrev 2019-09-19 17:10:42 följande:[/quote-nick]Jag testade negativt på ÄL+8, testade igen på ÄL+10 och fick positivt![/

Med vanligt gravtest eller ett som man kan testa tidigt med?

• Kattunge15
    Mamma2014 skrev 2019-09-19 17:56:14 följande:

[quote=79912409][quote-nick]Kattunge15 skrev 2019-09-19 17:10:42 följande:[/quote-nick]Jag testade negativt på ÄL+8, testade igen på ÄL+10 och fick positivt![/

Med vanligt gravtest eller ett som man kan testa tidigt med?

Båda var testlagret testa tidigt!
  • solhatten

Ja hopp och där kom mensen i gång.. Tråkigt men då är det bara att se framåt 7gen????

• Soul12

Kunde inte hålla mig. Testade nu och det var toknegativt, ÄL+8, jag vet att det är för tidigt men ändå... Har inga symptom heller, tror inte det tagit sig denna gång, vill så gärna! Känner mig negativ. Nu ska jag vänta tills BIM+1 tills nästa test. Kram på er

• citronen95

Tog ett gravtest idag och jag tycker mig se två streck ????ska ta ett till imorgon!

hundenhubbe skrev 2019-09-16 09:36:00 följande:

Dom brukar väl vara någorlunda känsliga? Har du tagit ett nu? För visar det inget såhär sent så är nog mensen sen.

• Freya18

Tog inge test idag. Känns som att mensen ska dyka upp när som. PMS from hell idag också.. Fortfarande huvudvärk och humörsvängningar. Om jag inte har fått spottings eller mens imorn så ska jag ta ett test.

Har börjat få lite molande känningar i livmodern ikväll och hoppas på att det är nåt som växer där inne, men troligtvis bara mensen som förbereder sig. Det är som en annan skrev här, varför ska PMS och graviditetssymptom vara så lika!? Jobbigt när man bara väntar och gissar varje månad.

• Freya18

Tog ett test imorse som var så negativ som det bara kan bli. Tog ett sånt där "testa 6 dagar innan". Så nu får jag invänta mensen och eventuellt ta ett glas i helgen.

• Corros
    Freya18 skrev 2019-09-20 09:13:43 följande:

Tog ett test imorse som var så negativ som det bara kan bli. Tog ett sånt där "testa 6 dagar innan". Så nu får jag invänta mensen och eventuellt ta ett glas i helgen.

Samma här, negativt, det är väl bara PMS. Haft migrän i två dagar och är helt skräckslagen att det ska vara såhär varje månad framöver (ätit p-piller i 10 år och aldrig känt av PMS innan). 
  • NervösAnonym

Är på BIM +8 idag, hade en väldigt liten blödning i ca 1,5-2 dygn sen slutade den. Vågar inte ta test, är rädd för negativt svar. Har inga symtom mer än utebliven mens. Men om jag inte är gravid så måste det ju vara nått annat fel, min mens är regelbunden, riklig i 3-4 dagar. Hur länge ska jag vänta för att vara säker på hormon nivået syns?

Svar på tråden BIM september 2019