BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Någon av de som är gravida här nu som testat med testa tidigt graviditetstest och fått negativt 5 dagar innan bim men som sedan fått positivt?
[quote=79912409][quote-nick]Kattunge15 skrev 2019-09-19 17:10:42 följande:[/quote-nick]Jag testade negativt på ÄL+8, testade igen på ÄL+10 och fick positivt![/
Med vanligt gravtest eller ett som man kan testa tidigt med?
[quote=79912409][quote-nick]Kattunge15 skrev 2019-09-19 17:10:42 följande:[/quote-nick]Jag testade negativt på ÄL+8, testade igen på ÄL+10 och fick positivt![/
Med vanligt gravtest eller ett som man kan testa tidigt med?
Ja hopp och där kom mensen i gång.. Tråkigt men då är det bara att se framåt 7gen????
Kunde inte hålla mig. Testade nu och det var toknegativt, ÄL+8, jag vet att det är för tidigt men ändå... Har inga symptom heller, tror inte det tagit sig denna gång, vill så gärna! Känner mig negativ. Nu ska jag vänta tills BIM+1 tills nästa test. Kram på er
Tog ett gravtest idag och jag tycker mig se två streck ????ska ta ett till imorgon!
Dom brukar väl vara någorlunda känsliga? Har du tagit ett nu? För visar det inget såhär sent så är nog mensen sen.
Tog inge test idag. Känns som att mensen ska dyka upp när som. PMS from hell idag också.. Fortfarande huvudvärk och humörsvängningar. Om jag inte har fått spottings eller mens imorn så ska jag ta ett test.
Har börjat få lite molande känningar i livmodern ikväll och hoppas på att det är nåt som växer där inne, men troligtvis bara mensen som förbereder sig. Det är som en annan skrev här, varför ska PMS och graviditetssymptom vara så lika!? Jobbigt när man bara väntar och gissar varje månad.
Tog ett test imorse som var så negativ som det bara kan bli. Tog ett sånt där "testa 6 dagar innan". Så nu får jag invänta mensen och eventuellt ta ett glas i helgen.
Tog ett test imorse som var så negativ som det bara kan bli. Tog ett sånt där "testa 6 dagar innan". Så nu får jag invänta mensen och eventuellt ta ett glas i helgen.
Är på BIM +8 idag, hade en väldigt liten blödning i ca 1,5-2 dygn sen slutade den. Vågar inte ta test, är rädd för negativt svar. Har inga symtom mer än utebliven mens. Men om jag inte är gravid så måste det ju vara nått annat fel, min mens är regelbunden, riklig i 3-4 dagar. Hur länge ska jag vänta för att vara säker på hormon nivået syns?