• Mamma2014

BIM september 2019

BIM SEPTEMBER (hoppar in här jag med)

1/9: AnneP

3/9: Idas123

5/9: Habba

6/9: Michibell, Tessi1, Obalem

7/9: Nicole22, JossanA, Tjoppa12

8/9: Lylls, 10oktober, TisslaM

9/9: Honungsvatten, Tidiih, Nowoli, Renesme

10/9: Förstabarnet123, boshab, snarttrettiochtrevar89, AnnaAgaton, BDN

11/9: ketchup88, Adlitam

13/9: Cachy, Bellis92

14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi, Lolana

16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84, HildaK

18/9: Amanda12

19/9: GrönTröja, Millemupp

20/9: FELT

21/9: mea08, hundenhubbe, solhatten

22/9 EllaLo, FruA2019, Ssandra, awi, Rayray88

23/9: SamiraBudva

24/9: Mathilda999, Tr0ust, Smurfen88, joss1234, Pyret13, Mamma2014

25/9: pappersdocka, PelloBello, yasmir, Planerar2020, Soul12, soltroll, Gevalia55

27/9: Irriterad, Myrkrypet, Lyra78, Sanavd, mia386, Corros

28/9: Naya, oklartLiv

29/9: Theresesvea, Milka21, AndraSladdis, Veronica5, Sofiakarin

30/9: MsPinnipeds, Längtande95, Lady K

GRAVIDA: Nathaliebjorklund, almqvist, Siggy, Bambi91, Gabriela11, Idapidan, LBP91, MMX86, Majja92, fladdriga svansen, Kattunge15, Lillinde

• Mamma2014

Jag är idag på äl+7 tror jag. Känns inte som mina förutsättningar denna månad har varit optimala. Under sexet någon dag innan äl så använde vi glidmedel och det är väl inte så bra? Jag fick glad gubbe på clearblues ägglossningstest men hade inte direkt några äggvitesekret som man borde ha. Tycker dock jag hade lite sådant sekret några dagar efter så fattar ingenting. Jag är sedan i söndags dunderförkyld och har inga direkta symtom på att jag skulle vara gravid. Är kanske lite tidigt än för det. Jag brukar alltid känna av en hel del symtom när jag vill bli gravid men vet inte när de brukar börja så jag Hoppas nästan bristen på symtom är något positivt. Jag har en 5 åring och 4 åring sedan innan och minns inte så mycket men tror inte jag hade så mycket symtom innan bim då heller. Har köpt två testa tidigt graviditetstest. Ett från rsfu ska jag ta imorgon på vad jag tror är äl +8 och clearblues på torsdag äl + 9. Spännande det här men som många av er andra känner jag att det blir så tråkigt om det inte är positivt nu för jag vill inte heller få bebis mitt i sommaren. Inte av samma anledning som er andra utan jag har mått fruktansvärt dåligt i mina graviditeter (mår illa och kräks från ca v 6 till förlossning) så blir tråkigt att må dåligt hela sommaren ????

• Mamma2014
    HildaK skrev 2019-09-17 16:44:43 följande:

Hej allihopa, jag är så förvirrad. Jag är på ÄL+6 idag. Vanligtvis från jag spottings på dag 10-11 och mens på dag 11-12. Men idag har jag fått bruna spottings? Så jag antar att mensen kommer imorgon, en vecka efter ägglossning. Varför gör kroppen såhär? Hormonrubbning? :(

Det kan väl vara att ägget fäster? : )
  • Mamma2014
    hundenhubbe skrev 2019-09-17 09:36:04 följande:

Har sån där mensvärk då det känns som att mensen kommer när som helst. Beräknad lördag eller söndag. Har beställt mer test idag, har bara ett kvar. Hoppas hoppas det är starkare imorgon. Dagarna kryper fram. Varje månad tänker jag: ska inte testa fören typ dagen innan bim för man analyserar sönder sig annars men ändå gör jag de för det är samtidigt roligt men spänningen på något vis :P man är ju lite konstig!

Har du testat idag? Gjorde ett testa tidigt idag från rfsu på vad jag tror är äl +8 men det var negativt. Ska testa med clearblues early imorgon. Känner ingenting så känns som det inte blir något denna månad heller.
  • Mamma2014
    pappersdocka skrev 2019-09-19 09:10:23 följande:

Jag har plussat idag! :)

Superglad men samtidigt lite orolig för missfall. 

Grattis! Vilket test använde du? Jag testade negativt idag med clearblues early på äl +9. Så besviken men det är ju tidigt att testa nu så ger inte helt upp hoppet förrän mensen kommer.
  • Mamma2014

Någon av de som är gravida här nu som testat med testa tidigt graviditetstest och fått negativt 5 dagar innan bim men som sedan fått positivt?

• Mamma2014

[quote=79912409][quote-nick]Kattunge15 skrev 2019-09-19 17:10:42 följande:[/quote-nick]Jag testade negativt på ÄL+8, testade igen på ÄL+10 och fick positivt![/

Med vanligt gravtest eller ett som man kan testa tidigt med?

• Mamma2014

Har bim imorgon och tog ett testa tidigt graviditetstest imorse som var lika negativt som de tidigare testen jag tagit. Nu hoppar jag över till oktober tråden. Lycka till ni andra!

Svar på tråden BIM september 2019