Inlägg från: MichelleMilli |Visa alla inlägg
  • MichelleMilli

BIM september 2019

Hej! Är det okej om jag också hoppar in?!

Har bim 28 denna månaden. Ömma bröst, sen illamående sen ca två veckor tillbaka, hoppas det är något!! 7:e försöket för mig och sambon.

Tänkte testa på onsdag direkt vid löning.

Vilket test är bäst att testa med då? Då det är två dagar innan bim då?

• MichelleMilli

Testade i måndags, har bom på lördag. Så testade 6 dagar innan Med clearblue early. Dock ej morgonurin.

Som jag tycktes ana ett väldigt svagt streck. Ska testa igen imorgon.

Vad tror ni? Spökstreck eller för tidigt för att se?

• MichelleMilli

Någon som vill lägga till mig? Bim 28/9. Tog gravtest igår visade otydligt ett andra streck. Så hoppar in tills jag vet svart på vitt om jag är eller ej.

• MichelleMilli

Fick ett svagt positivt eventuellt spökstreck i måndags. Testade idag nu igen På morgon urin med clearblue early.

Har bim på fredag. Sparade morgon urinen och testade ca 3 timmar senare. (Hört att det inte ska vara någon fara om de står i kylen och sen att man tar fram urinen 30 min innan man ska testa)

Fick ett till streck i rutan men åt fel håll, det ska vara vågrätt men fick strecket lodrätt. Är testet fel då? För kontroll rutan funkade. Kan jag vara gravid eller är det ingenting alls denna månad? Vad tror ni? Varför blir det annars ljusblått?

• MichelleMilli
    Sofiiakarin skrev 2019-09-25 09:46:32 följande:

Skulle säga att det är fel på test eller? För det ska väl bara bli ett streck?! Tycker de testen igår du tog hade en skugga! Hoppas!!!! :)

Jag har ingen aning! Först blev de ljusblått streck och nu efter 30 min blev de grå blått. Vet ej om det är fel på testet då kontroll rutan funkade..
  • MichelleMilli
    Sofiiakarin skrev 2019-09-25 09:46:32 följande:

Skulle säga att det är fel på test eller? För det ska väl bara bli ett streck?! Tycker de testen igår du tog hade en skugga! Hoppas!!!! :)

Såhär ser det ut nu. Fortfarande åt ?fel? håll xD
  • MichelleMilli

[quote=79924003][quote-nick]AndraSladdis skrev 2019-09-25 19:49:44 följande:[/quote-nick]

Ja, ganska tydligt sträck åt fel håll  . De måste ha monterat rutan fel??

Jag skulle säga: testa en gång till och hoppas att nästa test är redigt.

[/Jag tänkte vänta nu med att testa och invänta om mens kommer eller inte på lördag. Förhoppningsvis gör den inte det :)

• MichelleMilli

Hoppar till bim oktober istället då min mens kom idag, 2 dagar innan min vanliga bim. Jag som trodde det var något denna månad. Lycka till ni alla andra som är kvar :)

Svar på tråden BIM september 2019