IVF hösten 2019
När tror du återföring blir? Hade du tagit letrozol i tidigare frysförsök? Hoppas hoppas det det här försöket tar sig så ni slipper göra en omgång till! Kan tänka mig att du är skapligt nervös!
Jaa jag plussade igen förra veckan. Tredje gången på ett halvår. Känner mig inte alls positiv utan försöker hålla tankarna borta så gott det går. Ca tre veckor tills ultraljud, det känns som tortyr. Vi fick två tillbaka denna gång så jag hoppas så innerligt att iallafall en av dem klarar sig. Men tar ingenting för givet
Jag tror att återföring blir kring den 20:de så det är några veckor kvar. Jag tog letrozol förra fet och tog det även nu över jul och har fått äl på dag 15 och 16. Har tyvärr inga förhoppningar alls om att det ska gå vägen. Är redan mentalt inne i nästa behandling som jag hoppas kan starta direkt efter fet.
Kan vara att jag har lite pms men det känns så mörkt nu. Är rädd att 2020 kommer att bli det sämsta året någonsin. Det är nästan så att jag längtar efter att ha alla behandlingar överstökade så att jag kan börja ställa in mig på ett liv utan barn. Just nu är allt annat på paus.
Haha fy! Ingen glädjekälla direkt.. Borde kännas bättre om några dagar.