LLW skrev 2019-07-20 18:31:32 följande:
Hej! Då följs vi på vägen mot plus igen :) det blir andra behandlingen för er va?
Åh vad jobbigt att cykeln blivit så konstig! Tog du ÄL tester denna månad? Vet hur irriterande det är när man vanligtvis brukar ha regelbundet. Jag är så tacksam för att min cykel kommit igång hyfsat så pass snart efter missfallet. Gjorde medicinsk abort för två veckor sen, blödde i 10 dagar och hade ägglossning igår. Så denna cykel blir ca 26 dagar.
Vi hoppas på att kunna börja i slutet på augusti! Ska ringa kliniken direkt när de öppnar så vi kan boka tid för första mötet! Känns konstigt att inte gå tillbaka till rmc men nu är ju landstingsförsöken slut..
Det stämmer, blir andra ivf nu men första via landstinget så det blir nog en hel del nytt.
Jag tempade ett tag men blev så stressad när inget hände så jag gav upp. Äl-tester använder jag nästan aldrig. Är alltid oregelbunden men den här cykeln är bara för mycket. Är på dag 41 nu och har faktiskt fått spottings så snart kanske det blir mens. Är ganska säker att det inte blev någon äl iaf, märker alltid av det i brösten annars.
Hur går det för dig (och er andra också), kan ni njuta av sommaren ändå? Det går oftast bra för mig men det kommer dåliga dagar titt som tätt när jag blir påmind.