LLW skrev 2019-07-23 13:33:38 följande:
TACK för att du tipsade om Lovisa mottagningen! Ringde dem idag och de sa att det går jättebra att göra ultraljuden och provtagningen hos dom! Åh så skönt, nu sparar vi typ 6 timmar i resväg, haha.
Jag behöver bara höra av mig när jag vet att det ska göras ultraljud, så gör dom tid för mig. Sån lättnad!
Tre veckor kvar för dig alltså. Känns det som att tiden står still nu i sommar eller har du kunnat njuta lite?
Åh så skönt att det funkade hos dom! Är ju väldigt skönt att slippa den långa resvägen, och vad skönt att de verkar vara väldigt flexibla och "fixar" tider när det behövs :)
Hur funkar det med distansbehandling? Ska ni ha nått startmöte i Falun och sen är det bara plocket och återföringen ni ska dit för? Vet ni ungefär när ni får starta? :)
Jag räknade nog fel innan, blir nog närmare fyra, beräknad mens är på söndag, haha. Ska ju köra stimulerat FET för första gången nu, så jag vet inte riktigt hur cykeln blir då heller :)
Jag trodde det skulle kännas längre än det gör faktiskt. Har varit skönt att vara lite "ledig" och äta och dricka det man vill. Det är egentligen denna cykeln som gjort det segt. Så denna cykeln tog jag en överbliven Ovitrelle när jag fick positivt ÄL test (på eget bevåg, ingen aning om det gör nån skillnad) och så provade vi med bisolvon och albyl minor nu också. Jag har inte så stora förhoppningar, men känner att jag måste göra nått när vi väntar, haha :)