LLW skrev 2019-08-01 09:16:22 följande:
Ja det var extremt tungt. Det jobbigaste är att nu nu är tillbaka på noll. Vet ju inte om vi någonsin lyckas igen, och isåfall när och om det går hela vägen. Har lite svårt att bearbeta det fortfarande. Det är lätt att jag hamnar i ett totalt mörker och knappt hittar ut. Hade varit i vecka 12 nu. Usch. Det gör så ont att tänka på.
Vi kommer börja privat så fort som möjligt. Testar Falun trots att det är många timmars bilfärd bort. Hört mycket bra om dom. Så väntar in mensen som jag inte har en aning om när den ska komma. Fick halvt positivt på ÄL testerna i en veckas tid så kroppen är ju inte helt okej efter missfallet.
Vart går ni? Vilken omgång blir det?
Fy ja jag kan inte ens tänka mig! Hade ni hunnit vara på nåt tidigt ultraljud också? Nej det finns ingen rättvisa helt enkelt.
Ja jag har också läst mycket bra om dom, vi går i på akkis i Uppsala.. Och på vårat hemsjukhus. Känns som ingen tar ansvar, man hamnar liksom lite mellan stolarna. Vi håller på med första omgången fortfarande, blev totalfrys så jag har hunnit med 3 fet sen april.. negativa. Har 5 kvar, men känns ganska hopplöst att någon av dom skulle ta sig när ingen av dessa ens har gett ett litet plus. Vad jag tror så får man 3 betalda försök och de är själva ivfbehandlingarna med uttag som ?räknas?, hoppas de iallfall! Annars är de ju slut nu!! Panik!!
Hoppas din kropp återhämtar sig oxh du får en normal mens snart! Kram