Loviisa89 skrev 2019-07-22 09:49:51 följande:
Hej,
Jag hänger på här också. Vi har gjort 1 IVF med sammanlagt fyra embryoåterföringar. Sen har vi gjort äggplock för vår andra ivf nu i maj, det blev totalfrys då så vi planerar att sätta in vår första blasto därifrån när dom öppnar igen, vilket blir min nästa cykel :)
LLW: Jag läste nu att du hade fått ett missfall efter förra återföringen, är så ledsen för din skull. Hoppas det lyckas bättre i Falun (för det är där vi ska gå nu väl?) :)
Kul (men samtligt tråkiga omständigheter såklart) att följas åt igen! Missfallet tog extremt hårt på oss, det var en sån käftsmäll att behöva gå igenom det när vi äntligen lyckats. Har kunnat smälta det rätt bra nu tillslut, men de första veckorna var riktigt tunga.
Vi börjar i Falun så fort vi kan i stort sätt! Ska ringa dom när dom öppnar igen nästa vecka, så får vi se hur snabbt vi får komma dit på första mötet :)
Letar fortfarande efter en privatklinik man kan gå och göra ultraljud hos under behandlingen, eftersom vi bor så långt bort från Falun. Men hittar INGENTING! Visst bodde du också i Östergötland? Har du någon aning om vart man kan vända sig?
Vet du ungefär när det är dags för återföring? :)