Hedblomster skrev 2019-11-01 12:12:19 följande:
Tack!!!Tack! Jag hoppas det är så för oss med, lite svagt bara men inget fel :)Tack! Jag hoppas verkligen det håller i sig! Och vilken tortyr för dig :( Vet flera solskenshistorier om små foster på ultraljud men förstår ju att du inte vill hoppas... Håller verkligen tummarna. Kan du vara sjukskriven nåt eller tror du att du klarar att jobba?Tack! Jag brukar också känna på mig för andra ibland men inte för mig själv, haha! Testet var tillräckligt starkt för att fångas på bild, jag bara jämför det med förra gången... Det kanske inte är så svagt! Får se hur det utvecklar sig :) Jag mådde väldigt illa iaf imorse.Jaaaa hoppas så mycket! Rött streck, ett testlagret och ett predictor early. Det är inte svårt att se strecken men jag är så nervös... Hoppas det är ok att jag postar denna bild, vet att det är jobbigt med positiva test...:
Jag kommer nog jobba, känns som dagarna går lite snabbare då iallafall. Dessutom kommer jag behöva sjukskriva mig om det blir en abort igen, sist låg jag med svåra smärtor i en vecka efter så jag sparar nog in på de dagarna. Men känns jättejobbigt att behöva spela glad på jobbet en vecka till.. :(
Det var ju ett starkt streck!! Inga tvivel! Vet att det är svårt att släppa in glädjen dock, man är så ärrad.. hoppas ni kan ändå kan njuta lite ihop <3