LinneaWookie skrev 2019-10-19 13:43:35 följande:
Har inte skrivit i denna tråd på någon vecka men är FORTFARANDE gravid (nu 10+3) <3
Jag hade ju nästan förlorat hoppet efter ett MF och ett MA och flera FET utöver det som inte fäst. Nu verkar det ha blivit helt annorlunda denna gång då jag har massvis med symptom som jag inte sett röken av de tidigare gångerna (trötthet, sover 9+h varje natt, har mått illa i över tre veckor), och vi har sett krabatens hjärta picka fint två ggr- i v7+4 på fertilitetskliniken och nyss i v10+0 på Spec-MVC efter att jag haft en liten blödning och oroade mig fördärvad. Så allt KAN gå bra till sist Kan ju förstås inte slappna av helt än men nästan... Så lycklig. Krabaten paddlade med armarna och rörde sig så livligt. <3
Ååh vad härligt att det går bra för er! Så underbart att ha fått se den lille två gånger, blir nästa gång på kub?
Jag är i 5+2 idag, tiden går så förskräckligt långsamt! Kanske för att jag testade positivt så tidigt att jag vetat om det i nästan två veckor redan.. Är så rädd för att det ska bli ännu ett MA... fortfarande två veckor kvar innan vi får några svar, men känner av en del symtom som lugnar mig lite. Känns mer än sist, vilket jag hoppas är positivt.