IVF hösten 2019
Går på akademiska i Uppsala. De har testdag 18 dagar efter återföring oavsett hur gammalt embryot är tror jag. Håller med om att det är måååånga dagar bort. Nästa orimligt många.
Går på akademiska i Uppsala. De har testdag 18 dagar efter återföring oavsett hur gammalt embryot är tror jag. Håller med om att det är måååånga dagar bort. Nästa orimligt många.
Återföring nr 7 gjord. Embryot såg lite konstigt ut men de sa att den håller på och pumpar?! Frågade vad det betyder och de sa att den måste expandera efter att ha varit fryst, men alla andra vi har återfört har redan expanderat så känns som att den här dör väl på en gång därinne... Frågade inte så mycket för sen började jag gråta och ja. Återföringar är helt enkelt inte glädjefyllda längre.
Men stackars.. Det är säkert ingen fara men förstår att det inte känns jättebra. Kunde de säga något hoppfullt? Hoppas att du mår bättre snart!
Exakt så sa de till oss också förra fredagen när vi gjorde vår femte och sista insättning. Att den höll på att pumpa upp sig och expandera. Tyckte det lät konstigt men de lät inte negativa så släppte det. Men jag hade och har ju heller inga som helst förhoppningar på att det ska funka. Tog ett testa tidigt-test idag som var helt negativt och bekräftade den känslan. Hade helt sjuk PMS igår så mensen kommer nog om några dagar som väntat.
Ja samma här..plussat två gånger men missfall. Har du fått göra en missfallsutredning och testat det genetiska? Vi har ju genetisk faktor så vet ju att det är ett lotteri med väldigt få vinster för vår del, Vi åker därför utomlands nu för fortsatt behandling med embryodiagnostik. Vad innebär en hysteroskopi? Är det nåt du kan gå och göra privat om din läkare inte vill ge dig en remiss?
Tack!! men oroarmig såklart för att det är svagt..
Jag har insättning idag men igår när jag öppnade broschyren för att kolla tiden för idag så inser jag att jag glömt ta lutinus sedan i tisdags. HUR kan det ens hända, grät hela kvällen! Jag var helg säker på av någon anledning att hon sa börja på insättningsdagen. Det känns som droppen, jag ger upp! Någon av er som vet hur illa detta är?
Vet inte om jag uppdaterat är men är på rd 10 nu och inte gravid iaf... Sjunde återföringen åt skogen.
Förbannade skit! Massor av kramar!
Visst hade ni fler i frysen?
Tack!! Insättning med femdagars 27/11. Jag är i vecka 5+0 eller 5+1! Hur mår du?