Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej, nu kommer jag lite sent in här, har läst här ibland men inte haft någon inloggning.
Väntar mitt tredje barn bf 12/1.
Skulle bli igångsatt förra veckan men blev bortglömd hela tiden så efter 14 timmar valde jag att åka hem. Fick en ny tid till idag men de hade glömt bort mig igen. Känns hopplöst och otryggt.
Min barnmorska skulle ringa till förlossningen och prata med dem, jag vill byta sjukhus men det är lite sista minuten. Barnet ligger på tvären så är lite orolig att det startar hemma.
Själv mår jag ovanligt bra med tanke på att jag går in i sista veckan i morgon. Har mest besvär med att det gör ont i magen när bebis rör på sig, någon mer som får ont av bebis rörelser?
Så jobbigt, vilket sjukhus är det?
Det är Danderyd, fick en plats tillslut och har varit här sen igår kväll. Nu funkar det mycket bättre, de kommer in vid utsatta tider och jag får mina doser av medicin. Samtidigt förstår jag att de har varit överbelastade, men vi hade uppskattad att få lite mer information och att de säger ärligt att de inte hinner med oss så vi kan boka in en annan dag.
Är glad att det funkar bättre nu och hoppas att bebis kommer ut snart!
Vaknar av mensvärk... just idag när min pappa fyller jämt... Hur mår ni??
Hej alla. Jag är lite sen också men är gärna med här nu på upploppet. Är inte så aktiv på familjeliv i vanliga fall, men nu klättrar jag på väggarna här hemma så det kan komma att förändras. Haha. Har bf 3/2 och är så satans trött på att vara gravid. Minns inte hur det känns att vara ogravid och liksom kunna röra sig normalt. Haft foglossning sen v 18. Haft kryckor som hjälpmedel sen v 25. Var dessutom sängliggandes i illamående till v 12. Jippi för att vara gravid ;)
Första barnet. Såå spänd och nyfiken! :)
Jag trodde förlossningen skulle sätta igång natten mot torsdagen pga mensvärk hela natten men fick istället maginfluensa under torsdagen och mått dåligt igår men idag mår jag mycket bättre. Är otålig nu, orkar inte vara gravid och längtar samtidigt efter att ha min lille bebis i famnen:) Ska ut på långpromenad idag och se om man kan få tillbaka mensvärken så förlossningen kommer igång.
Vaknar av mensvärk... just idag när min pappa fyller jämt... Hur mår ni??
Jag trodde förlossningen skulle sätta igång natten mot torsdagen pga mensvärk hela natten men fick istället maginfluensa under torsdagen och mått dåligt igår men idag mår jag mycket bättre. Är otålig nu, orkar inte vara gravid och längtar samtidigt efter att ha min lille bebis i famnen:) Ska ut på långpromenad idag och se om man kan få tillbaka mensvärken så förlossningen kommer igång.
Min bebis verkar ha vänt sig igen. För två veckor sedan låga han med huvudet ner. På gårdagens besök hos bm trodde hon att han ligger med huvudet mer mot höger revben. Så på måndag ska jag på UL och ev vändningsförsök. Kommer vara i v 38+0 då.