Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej på er!
Hörrni! Det börjar närma sig nu!
Hur står det till med er alla?
Här har nu 33 veckor gått imorgon och för några dagar sen fick vi se vår stora pojk på tul! Känns som att även denna kommer att komma innan beräknat.
Men jag verkligen njuter av att ha denna lilla krabat i magen! Njuter av rörelserna där inne och av den stooora magen! Tänk om bara allt det andra (foglossning, illamående, förvärkar, ryggsmärtor, huvudvärk, trötthet, halsbränna, mm) inte fanns!
Vi funderar på att spara stamceller från bebisen med Cellaviva, någon annan här som har dom funderingarna?
För er som inte känner till Cellaviva så innebär det att man sparar stamceller från navelsträng och ev även navelsträngsblod. Dessa sparas sedan i frysen och kan användas i det fall barnet får en sjukdom som kan botas med stamceller, i nuläget kan stamcellerna hjälpa mot 80 olika sjukdomar som tex vissa former av cancer.
Hej hej alla :)
Lite sen in här ????
Väntar mitt 4de barn 12 januari ???? 31 år gammal och är i vecka 37 just nu.
Haft en hyfsad graviditet, illamående konstant hela tiden, foglossningar, ingen matlust, extrem trötthet och starka sammandragningar ???? nu för ett tag sedan började förvärkar oxå med massiv mensvärk smärta i både mage och rygg ????
Nämen oj :( varför blev de så mycket frågetecken :/
Nämen oj :( varför blev de så mycket frågetecken :/
Hej på er!
Hörrni! Det börjar närma sig nu!
Hur står det till med er alla?
Här har nu 33 veckor gått imorgon och för några dagar sen fick vi se vår stora pojk på tul! Känns som att även denna kommer att komma innan beräknat.
Men jag verkligen njuter av att ha denna lilla krabat i magen! Njuter av rörelserna där inne och av den stooora magen! Tänk om bara allt det andra (foglossning, illamående, förvärkar, ryggsmärtor, huvudvärk, trötthet, halsbränna, mm) inte fanns!
Hej!
Ja, nu är det riktigt nära!
Jag går in i v. 37 på lördag och sonen sedan tidigare föddes i 36+6 utan förvarning (förvärkar eller så, några ytterst små sammandragningar).
Har haft en natt med förvärkar och har sammandragningar så fort jag ökar pulsen. Men hon ligger inte fixerad, inte ens i närheten så tror nog jag får henne runt beräknad tid - i mitten av januari.
Min mage är gigantisk men sluppit alla andra krämpor. Jag kan vara lite trött men absolut inget som inte bara 30 mins paus på soffan lindrar.
Hej!
Ja, nu är det riktigt nära!
Jag går in i v. 37 på lördag och sonen sedan tidigare föddes i 36+6 utan förvarning (förvärkar eller så, några ytterst små sammandragningar).
Har haft en natt med förvärkar och har sammandragningar så fort jag ökar pulsen. Men hon ligger inte fixerad, inte ens i närheten så tror nog jag får henne runt beräknad tid - i mitten av januari.
Min mage är gigantisk men sluppit alla andra krämpor. Jag kan vara lite trött men absolut inget som inte bara 30 mins paus på soffan lindrar.
Åh nu väntar jag med spänning här på att nån första ska meddela att lillhjärtat kommit! Själv är jag i 36+3 fick pojken vår 39+1 så det är min mentala deadline så 8 januari kanske :)
Vår dotter kom till världen i torsdags, den 19/12! Född i v36+5, 3096 gram och 48 cm perfekt liten tjej!
Jag vart beräknad till den 10/1.
Vår dotter kom till världen i torsdags, den 19/12! Född i v36+5, 3096 gram och 48 cm perfekt liten tjej!
Jag vart beräknad till den 10/1.