Alla med BF JANUARI/FEBRUARI 2020!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Hej!
Hoppas på att hitta fler med BF JANUARI/FEBRUARI 2020! Hur går det med era graviditeter? Symptom? Svårigheter?
Välkomna!
Någon annan med mycket sammandragningar?
Jag är i vecka 31+2 och senaste vackan/dagarna har det blivit riktigt jobbigt... Så fort jag gör annat än att ligga å vila så är dom där!
Avbryter jag inte det jag gör och går å lägger mig gör de tillochmed ont efter ett tag!
Blev sjukskriven på 50% då jag verkligen vill jobba mina sista två veckor innan GP.
Hur tänker/gör du om dagarna?
Jag börjar känna mig bestulen på njutningen av graviditeten igen... har bara haft några bra veckor där jag kunnat njuta fullt ut...
Jag har aldrig haft det så men anar att vila är på sin plats? Vad säger BM? Kan bara råda dig ett samtal med BM eller kanske någon annan här har liknande upplevelser. Jag ville svara bara så man inte står obesvarad det är lite trögt här emellan. Tråkigt att du inte får njuta och må bra. Önskar dig all lycka till!
Jag tänker att om vi äter som vanligt så blir vi av med extra kilona som en graviditet innebär. Vi kan inte styra över hur mycket vatten vi drar på oss tex. Jag har en bekant som dubblade sin vikt från 50kg till 100kg och visst låter det helt otroligt men sant!
Försök släppa vikttankarna och ät bara normalt. Lite frossande ibland är ju normalt det med! ;) Sköt om dig och lycka till med bebbe :)
Hej på er!
Hoppas ni mår bra alla. Jag har gått in i v.34 och har sömnproblem, jag somnar ganska lätt på kvällen men vaknar runt kl 03 varje natt och kan inte somna om. Så jag undrar om det är någon som sitter inne med något bra tips på vad jag kan göra. Dagen blir ju så lång när jag vaknar mitt i natten.
Hej på er!
Hoppas ni mår bra alla. Jag har gått in i v.34 och har sömnproblem, jag somnar ganska lätt på kvällen men vaknar runt kl 03 varje natt och kan inte somna om. Så jag undrar om det är någon som sitter inne med något bra tips på vad jag kan göra. Dagen blir ju så lång när jag vaknar mitt i natten.
Hej på er!
Jaha, efter att ha vaknat med ilande smärta i höfterna och ner i benen några nätter gissar jag att jag kan säga hej till lite foglossning
Jaha, efter att ha vaknat med ilande smärta i höfterna och ner i benen några nätter gissar jag att jag kan säga hej till lite foglossning
Hej!
Vecka 34, dag 4 idag...
Är såååå trööött av denna graviditet. Jag vill bara att hon kommer när som helst.
Känner mig ledsen och har det så himla tråkigt speciellt att det e inte lätt o vara aktiv när man har sjukt lågt blodtryck och järnvärde så att man behöver behandlas i sjukhuset:(