Antisemitismen inom vänstern, varför?
Att det skedde på uppdrag av regeringen är ju hur idiotiskt som helst. Det skulle ha gjorts av någon oberoende.
Nu var det flera år sedan jag läste något från den där fånen du nämnde...
Antisemitism och annan rasism måste bekämpas oavsett politisk färg, religion eller annan övertygelse.
Hur många antisemiter det finns i de olika partierna är inget som beror på vad du eller jag tror.
Det fanns väl siffror längre upp i tråden. Ska jag eller dimu citera dem som ett svar på din tro?
Ser du det på insidan av dina ögonlock så är det dig själv du ser.
Rapporten från levande historia är tydlig med att du har fel i sak om det du påstår om politiska sympatiers kopplingar till antisemitism. Är såväl SD som M och KD ytterkanten på högern enligt din uppfattning? Vilka borgerliga partier är inte på högerns ytterkant enligt din uppfattning då?
Att du anser saker om vad jag har för åsikt är som sagt dina egna åsikter.
Läs rapporten som det länkats till så kanske det blir mindre av egna åsikter och alternativa fakta och mer verkliga fakta i debatten.
Partifärgen spelar ingen roll. All antisemitism bör bekämpas. Alla riksdagsmän med antisemitiska åsikter bör stängas av och uteslutas av sina partier. Det gäller både SD likväl som S, och alla övriga partier.
Tråden handlar om antisemitismen i vänstern. Detta har tidigare inte uppmärksammats i lika stor grad som antisemitismen i extremhögern.