stärkande skrev 2019-05-27 09:20:13 följande:
Bidrottninggelé är rikt på naturliga näringsämnen från bin. bland annat protein och kollagen. Bidrottninggelé har använts traditionellt sett bland kinesiska kvinnor för att främja kvinnligheten och för dess gynnsamma effekt på hud, hår och naglar.
Står en massa mer man kan läsa om det. Jag började äta pga min hy men märkte äl bättre då:)
Både jag och sambon äter massor olika vitaminer och mineraler eftersom vi tränar och jag gjorde för nåt år sen håranalys, så det borde inte fattas nåt i kroppen, haha men bland annat zink, jag har oxå läst om att det är bra för männen. Känns lite som att det finns så mycket man kan göra men sen är det ändå ödet dom avgör;)
Men då kanske du ändå hade äl och det bara är positivt utan värk;) Jag har en syster som fått 6 barn, ( jag börjar tro att hon fått all förmåga att bli gravid) men hon känner knappt av äl och absolut inte ont men ändå blir gravid????
Vi har varit tillsammans i 6 år. Och ni?????
Ah okej, får läsa lite om det :D om inte annat för att det är intressant! Har du märkt någon skillnad på hud, hår och naglar sedan du började äta det?
Ja det finns så mycket olika tips och tillskott och sen blir det ändå som du säger, ödet som avgör :p vissa blir gravida efter att de slarvat en gång och andra försöker i flera år och äter alla tillskott som finns..
Ja jag hoppas på det, vissa säger ju att just den gången det tar sig så kände de inget.
Så olika det kan vara, men då tänker jag att du har bra gener, och när det är rätt tid så kommer det :D
Vi har varit tillsammans i fem år :)