Nellyros skrev 2019-05-26 23:10:27 följande:
Har läst om det men måste erkänna att jag knappt vet vad det är... vad är det för något? :) I vanliga fall känner jag av äl väldigt tydligt, både med flytningar, humör och värk. Den här månaden har jag känt av allt utom värken.. har läst en del om rosenrot också och sen att det kan hjälpa om männen äter zink (tror jag det var)..
Ja det är ju väldigt skönt, hade varit jobbigt som du säger om man känner att de blir besvikna. Har ni varit tillsammans länge?
Bidrottninggelé är rikt på naturliga näringsämnen från bin. bland annat protein och kollagen. Bidrottninggelé har använts traditionellt sett bland kinesiska kvinnor för att främja kvinnligheten och för dess gynnsamma effekt på hud, hår och naglar.
Står en massa mer man kan läsa om det. Jag började äta pga min hy men märkte äl bättre då:)
Både jag och sambon äter massor olika vitaminer och mineraler eftersom vi tränar och jag gjorde för nåt år sen håranalys, så det borde inte fattas nåt i kroppen, haha men bland annat zink, jag har oxå läst om att det är bra för männen. Känns lite som att det finns så mycket man kan göra men sen är det ändå ödet dom avgör;)
Men då kanske du ändå hade äl och det bara är positivt utan värk;) Jag har en syster som fått 6 barn, ( jag börjar tro att hon fått all förmåga att bli gravid) men hon känner knappt av äl och absolut inte ont men ändå blir gravid????
Vi har varit tillsammans i 6 år. Och ni?????