Nellyros skrev 2019-05-26 13:45:46 följande:
Så kul att vi kan följas åt! :D
Jag tempar, började det det för ca 1 år sedan för att återställa kroppen efter många år med minipiller, men vi började inte försöka då utan använde skydd. Så jag känner min kropp väldigt bra nu och älskar det :)
I februari slutade vi skydda oss men av olika anledningar har vi inte kunnat pricka in ägglossningen fören nu I maj. Så detta är vårt första försök :)
Men såklart så har min ägglossning inte dykt upp än... skulle ha kommit förra helgen, men kan kanske ha kommit igår, återstår att se ;)
Har isf ny BMI 6/6.
Fruffe - hur känner du dig nu när det närmar sig BMI? :)
Stärkande - använder ni äl-stickor eller tempar för att pricka in? Blir du mer stressad av att han är så lugn?
Knäpptjej - såå spännande! :D ska du testa på BMI-dagen eller vänta tills den passerat?
Använder inte äl-stickor, men började använda natural cycles för en vecka sedan ungefär, mest för att det är intressant att lära sig tempa. Hela menscykeln brukar stämma exakt och jag brukar märka på fertilitetsflytningar väldigt tydligt.så det känns som att jag har ganska bra koll på ägglossningen och det verkar ju som att jag har det varje månad.
Nej, det är väldigt positivt att han är så lugn, då kan han lugna och trösta när jag känner hopplöshet och tala om för mig att det löser sig, vår tid kommer också till slut..(svårt att själv tänka så) hihi