stärkande skrev 2019-06-02 23:55:05 följande:
Det hoppas jag oxå, ett annat 'tecken' är att jag haft ont i huvudet i fyra dagar nu och kan inte förstå varför. Nej jag brukar inte ha ont, eller bara molvärk men nu hugger det mer.
Vet inte om det spelar någon roll men fram till ungefär veckan innan Äl låg min temp alltid under 36. Så kan det vara att jag har låg normalt? Efter äl steg den ju bara till högst 36.42.
Håller tummarna för att det är tecken på graviditet för dig. Inte så många dagar kvar innan du också kan testa eller att ev mens kommer i värsta fall, men det är de gör dagarna som är jobbigast. Nu kan man ju åtminstone hoppas,sen blir man såå besviken om det inte tagit sig.
Har hört om de som får migrän tidigt, så huvudvärk känns ju som ?något?, särskilt om man inte brukar ha det! Håller tummarna :D
Okej, ja du har kanske låg temp bara, det är ju olika! Som jag förstått det så kan den gå lite upp och ner men först när mensen kommer går den ner till var den var innan ägglossning. Och om man är gravid håller den sig högre fram över BMI :)
Nej det börjar närma sig! Spännande och läskigt! Som tur är har jag mycket inplanerat :) men också en del ?förväntningar? på att man ska dricka ett glas vin med maten... känner inte att jag vill berätta att vi försöker.
Hur tänker du med det? Jag dricker i stort sett aldrig men nu ska jag på resa med arbetet... och vi ska på fin middag och fest då hade jag i vanliga fall tyckt att det hade varit gott med vin till maten. Kommer mensen spelar det ju ingen roll men gör den inte det så.. vet att de kommer säga ?är du gravid eller??? För det har de frågat förut när jag sagt att jag är trött osv.. hur hade du tagit ställning till det?
Vilket datum har du BIM? (Förlåt om du redan skrivit det ;p)