stärkande skrev 2019-06-02 16:29:03 följande:
Hur går det för alla? Någon son fått plus eller symtom?
För mig är det ett par dagar kvar till BIM. Det molvärker lite ibland, men ganska ofta hugger precis ovanför blygbenet speciellt när jag rör mig. Jag är extremt trött. Annars inget annat.Tempen har varit uppe på som högst 36.42 men nu pendlar den mellan 36.21-36.31 så antar att mensen kommer snart. Men man kan ju alltid hoppas:)
Håller tummarna att det bara är en dipp och att den snart stiger igen! :) brukar du känna att det hugger ovanför blygdbenet innan mens?
Jag gissar att min nya BMI är runt 6/6, räknat ut från när jag tror jag hade ägglossning. Har av olika anledningar inte kunnat mäta sedan i tisdags morse och då låg den på 36.36. Den brukar stiga sakta efter ägglossning och i vanliga fall hade den varit uppe på 36.50-36.60 på onsdagen. Men jag har inte kunnat mäta så vet inte, vilket är både skönt och frustrerande ;)
Har dock känt lite värk ovanför blygdbenet så som du beskriver, vilket jag inte brukar ha och lite lätt molvärk. Annars ingenting, har svårt att avgöra om jag är tröttare för att jag har sovit oregelbundet eller om det är något annat.
Veeet att man inte kan tempa på dagen men gjorde det innan efter att jag vilat i soffan och då låg den på 37.23?? När jag tempar mig på dagen efter sjukdom och är feberfri ligger jag alltid på 36.8-37.0. Brukar aldrig ligga över 37 ens på dagen. Vet att det inte är något ?tecken? men det gav mig iaf liiite hopp :)
Vill också veta hur det går för alla :)