Anonym (Romantisk) skrev 2019-03-17 16:22:02 följande:
Jag hoppas du skojar. Ordvalen tyder på det.
Men om inte - skaffa dig en ryggrad människa! Rätt svar till tjejen hade varit:
Nej du, jag har ingen lust att säga sånt, det får mig bara att känna mig löjlig. Men det här gillar jag desto mer! *gör något som du gillar och känner för*
End of discussion. Gör inte misstaget att bli en vek vindflöjel bara för att få sex. Inget är osexigare än en pleaser som desperat försöker göra saker mot sin egen vilja och övertygelse.
Jag har tyvärr ingen ryggrad alls, och gör vad som helst för sex, eller försöker åtminstone. "Jag kan försöka" är mitt motto.
Jag har försökt med BDSM, och tänkte väl mest att en snygg tjej är en snygg tjej oavsett om hon har en löjlig latexkostym på sig så vill jag ha sex med henne ändå. (Det var samma tjej som snuskpratet) hon ville örfilas, smiskas, strypas osv. Tänkte även med det att det skall väl kunna gå om jag bara får ligga lite sedan, men jag kunde inte förmå mig göra sånt. Jag vill inte strypa någon jag vill ligga med, det är ju liksom exakt tvärtom-saker för mig. Jag är inte pacifist, jag kan faktiskt slåss om jag blir trängd och måste och är ganska duktig på det, men det har inget med sex att göra tycker jag. Jag föreslog att hon skulle strypa sig själv och örfila sig själv istället då kan hon slå hur hårt hon vill istället för att skrika att jag skall slå hårdare. Hon ville också bli dominerad och att jag "bestämde" och då bestämde jag att vi skulle ha vanligt vaniljsex som två personer som älskade varandra ömt utan knäppa utstyrslar, och väldigt försiktigt analsex (Jag gillar analsex att utföra, men jag vill inte att det skall göra ont. Då skippar jag hellre) men det gick inte hem mer än ett par gånger.
Jag har även förnedrat mig på andra sätt för sex. Till exempel att hon (annan tjej) skulle slå mig. Det är inget jag uppskattade, men det var 100ggr lättare än att själv vara den som slår. Ett par örfilar osv. kan jag stå ut med om jag får ligga. Hon satte även på mig med en strap-on, vilket var väldigt obehagligt, men jag bet ihop och uthärdade för att få sätta på henne sedan.
Jag är inte direkt en brudmagnet om jag säger så, så jag känner att jag inte kan vara så knusslig med olika saker utan är beredd att ställa upp på det mesta om det innebär att jag får sex.
/Med vänlig hälsning vek vindflöjel