• Anonym (Ninnis)

Hur grov är du i munnen i sängen?

Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

Och vad är det ni säger då när ni är grova i mun? Säger ni "slicka min fitta", "ge mig kuk", "knulla mig hårdare" eller vad? Eller är det bara porruttryck?

Lite vilsen här...

• Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?
  • Anonym (Bruttan)

Alltså, låter som så märkliga sätt som många har sex på...alltså när det är sådär bra och skönt att det liksom känns andligt så känns det hur främmande som helst att börja prata...liksom va?! Kan ju inte vara sådär superupphetsande om man börjar formlera meningar om vad man gör och skall göra härnäst, lite mer som slentrianligg i mina öron. Eller så är det jag som har satsat på att sexa med dom jag är våldsamt attraherad av så att det blir intensivt och inte såna som råkar finnas tillhands just då. Olika man är.

• Anonym (Erfaren)

Mmm vad skönt

Älskar din kuk

Gör mig gravid

Knulla mig

Det är din fitta

Det är dina bröst

M.m.

• Anonym (Romantisk)
    Anonym (Är man, svarar ändå.) skrev 2019-03-17 15:08:50 följande:

Jag är man. Jag klarar inte av att vara grov i munnen vid sex. Jag tycker det känns fel på något sätt. Vill jag ha sex med en tjej (Jag vill ha sex med 95% av alla tjejer mellan 18-60 så jag är inte alls svårflirtad) så vill jag säga snälla saker till henne. Jag kan inte kalla henne fula ord, eller könsord. De enda jag vill säga sådana saker till är personer jag inte gillar, och de vill jag inte ha sex med.

En tjej ville att jag skulle kalla henne både det ena och det andra under sex, och jag ville så gärna ha sex med henne att jag försökte kompromissa genom att byta ut orden mot synonymer, för jag kunde verkligen inte säga de där sakerna hon ville att jag skulle säga. Så det blev saker som "otvättad prostituerad" "Ejakulera i din oaptitligt lössläppta mun" "Nu skall jag samlagsbestraffa dig genom sodomi" och sådana saker, och det blev nästan ännu värre istället för bättre när jag sa det så. Lät bra i tanken men bara konstigt krystat när det sas.

Hon gav mig en lista på saker hon ville att jag skulle säga och göra under sex, och jag fick modifiera varenda grej för att klara av det till hennes stora besvikelse. Fast hon gapskrattade de första gångerna, så något fick hon ut av det åtminstone.

Jag hoppas du skojar. Ordvalen tyder på det. Skrattande

Men om inte - skaffa dig en ryggrad människa! Rätt svar till tjejen hade varit:
    Nej du, jag har ingen lust att säga sånt, det får mig bara att känna mig löjlig. Men det här gillar jag desto mer! *gör något som du gillar och känner för*

End of discussion. Gör inte misstaget att bli en vek vindflöjel bara för att få sex. Inget är osexigare än en pleaser som desperat försöker göra saker mot sin egen vilja och övertygelse. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Erfaren) skrev 2019-03-17 16:21:31 följande:

Mmm vad skönt

Älskar din kuk

Gör mig gravid

Knulla mig

Det är din fitta

Det är dina bröst

M.m.

Åååhh..... Vad härligt det låter
  • Anonym (Är man, svarar ändå.)
    Anonym (Romantisk) skrev 2019-03-17 16:22:02 följande:
    Jag hoppas du skojar. Ordvalen tyder på det. Skrattande

Men om inte - skaffa dig en ryggrad människa! Rätt svar till tjejen hade varit:
    Nej du, jag har ingen lust att säga sånt, det får mig bara att känna mig löjlig. Men det här gillar jag desto mer! *gör något som du gillar och känner för*

End of discussion. Gör inte misstaget att bli en vek vindflöjel bara för att få sex. Inget är osexigare än en pleaser som desperat försöker göra saker mot sin egen vilja och övertygelse. 
    Jag har tyvärr ingen ryggrad alls, och gör vad som helst för sex, eller försöker åtminstone. "Jag kan försöka" är mitt motto.

Jag har försökt med BDSM, och tänkte väl mest att en snygg tjej är en snygg tjej oavsett om hon har en löjlig latexkostym på sig så vill jag ha sex med henne ändå. (Det var samma tjej som snuskpratet) hon ville örfilas, smiskas, strypas osv. Tänkte även med det att det skall väl kunna gå om jag bara får ligga lite sedan, men jag kunde inte förmå mig göra sånt. Jag vill inte strypa någon jag vill ligga med, det är ju liksom exakt tvärtom-saker för mig. Jag är inte pacifist, jag kan faktiskt slåss om jag blir trängd och måste och är ganska duktig på det, men det har inget med sex att göra tycker jag. Jag föreslog att hon skulle strypa sig själv och örfila sig själv istället då kan hon slå hur hårt hon vill istället för att skrika att jag skall slå hårdare. Hon ville också bli dominerad och att jag "bestämde" och då bestämde jag att vi skulle ha vanligt vaniljsex som två personer som älskade varandra ömt utan knäppa utstyrslar, och väldigt försiktigt analsex (Jag gillar analsex att utföra, men jag vill inte att det skall göra ont. Då skippar jag hellre) men det gick inte hem mer än ett par gånger.

Jag har även förnedrat mig på andra sätt för sex. Till exempel att hon (annan tjej) skulle slå mig. Det är inget jag uppskattade, men det var 100ggr lättare än att själv vara den som slår. Ett par örfilar osv. kan jag stå ut med om jag får ligga. Hon satte även på mig med en strap-on, vilket var väldigt obehagligt, men jag bet ihop och uthärdade för att få sätta på henne sedan.

Jag är inte direkt en brudmagnet om jag säger så, så jag känner att jag inte kan vara så knusslig med olika saker utan är beredd att ställa upp på det mesta om det innebär att jag får sex.

/Med vänlig hälsning vek vindflöjel
  • Anonym (Lena)

De enda orden jag brukar säga är ?knulla bara! knulla bara!? upprepade gånger när jag håller på att komma. I övrigt är jag tyst.

• Anonym (Kvinna 40 plus)

Knulla mig

Slicka mig

Å de står för dig

Du gör mig så låt

Kyss mig

Sätt på mig

Nu ska jag suga dig

Vilken vacker /ståtlig kuk

Hårdare

Fortare

Sen vad som faller sig

• Anonym (Reapersofficial)
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-17 19:34:07 följande:

Knulla mig

Slicka mig

Å de står för dig

Du gör mig så låt

Kyss mig

Sätt på mig

Nu ska jag suga dig

Hårdare

Fortare

Sen vad som faller sig

Så trevligt det låter!
  • KimLinnefeldt

Knulla mig

Slicka mig

Å de står för dig

Du gör mig så låt

Kyss mig

Sätt på mig

Nu ska jag suga dig

Hårdare

Fortare

Sen vad som faller sig

Mmm, tänk att få höra det, jag skulle bli helt vild...
  • Anonym (Anonym kvinna)

Vad vacker du är

Du tänder mig så

Titta jag skakar

Du är SÅ ofattbart snygg

Du är perfekt

Din kuk tänder mig SÅ

Din kuk är perfekt

Känn vad blöt jag är...det är du som gör mig sån

Det känns i hela kroppen när du gör sådär

Du är VERKLIGEN vacker

Jag har aldrig kännt såhär förut

Det känns som första gången

Jag älskar dig

Jag har velat smaka din kuk sen första gången jag såg dig

Äntligen!

Kom in i mig!

Ta på mina bröst!

• Tom Araya

Jag är man. Jag klarar inte av att vara grov i munnen vid sex. Jag tycker det känns fel på något sätt. Vill jag ha sex med en tjej (Jag vill ha sex med 95% av alla tjejer mellan 18-60 så jag är inte alls svårflirtad) så vill jag säga snälla saker till henne. Jag kan inte kalla henne fula ord, eller könsord. De enda jag vill säga sådana saker till är personer jag inte gillar, och de vill jag inte ha sex med.

Du drar likhetstecken mellan att vara grov i mun och kalla tjejen fula ord...
    Det är något annat än vad jag främst har i åtanke vid sex. Jag kan vara grov i mun och kalla henne älskling.

En tjej ville att jag skulle kalla henne både det ena och det andra under sex, och jag ville så gärna ha sex med henne att jag försökte kompromissa genom att byta ut orden mot synonymer, för jag kunde verkligen inte säga de där sakerna hon ville att jag skulle säga. Så det blev saker som "otvättad prostituerad" "Ejakulera i din oaptitligt lössläppta mun" "Nu skall jag samlagsbestraffa dig genom sodomi" och sådana saker, och det blev nästan ännu värre istället för bättre när jag sa det så. Lät bra i tanken men bara konstigt krystat när det sas.

Hon gav mig en lista på saker hon ville att jag skulle säga och göra under sex, och jag fick modifiera varenda grej för att klara av det till hennes stora besvikelse. Fast hon gapskrattade de första gångerna, så något fick hon ut av det åtminstone.

Uppenbart helt fel sällskap för dig. Blir ju bara fånigt att ens försöka...

• Tom Araya
    Anonym (Bruttan) skrev 2019-03-17 16:16:53 följande:

Alltså, låter som så märkliga sätt som många har sex på...alltså när det är sådär bra och skönt att det liksom känns andligt så känns det hur främmande som helst att börja prata...liksom va?! Kan ju inte vara sådär superupphetsande om man börjar formlera meningar om vad man gör och skall göra härnäst, lite mer som slentrianligg i mina öron. Eller så är det jag som har satsat på att sexa med dom jag är våldsamt attraherad av så att det blir intensivt och inte såna som råkar finnas tillhands just då. Olika man är.

Om man måste börja fundera över och formulera meningar så är det fel och blir konstigt.

Man säger vad man känner och vill, enkla budskap i ett eller ett fåtal ord, spontant utav ohämnad lust.

Det ska vara en naturlig reaktion, ungefär som ansiktsuttrycket, lätet och orden som kommer när man smakat på något riktigt gott eller är när man är påtagligt känslomässigt påverkad, exempelvis glad, arg eller ledsen över något, just i ögonblicket.
  • Tom Araya
    Anonym (Erfaren) skrev 2019-03-17 16:21:31 följande:

Mmm vad skönt

Älskar din kuk

Gör mig gravid

Knulla mig

Det är din fitta

Det är dina bröst

M.m.

Knulla mig

Slicka mig

Å de står för dig

Du gör mig så låt

Kyss mig

Sätt på mig

Nu ska jag suga dig

Hårdare

Fortare

Sen vad som faller sig

Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-03-18 16:42:26 följande:

Vad vacker du är

Du tänder mig så

Titta jag skakar

Du är SÅ ofattbart snygg

Du är perfekt

Din kuk tänder mig SÅ

Din kuk är perfekt

Känn vad blöt jag är...det är du som gör mig sån

Det känns i hela kroppen när du gör sådär

Du är VERKLIGEN vacker

Jag har aldrig kännt såhär förut

Det känns som första gången

Jag älskar dig

Jag har velat smaka din kuk sen första gången jag såg dig

Äntligen!

Kom in i mig!

Ta på mina bröst!

Där fanns en hel del passande, som jag gärna skulle höra eller säga.

• Anonym (Nej tack)

Jag är inte grov i munnen alls, tycker att det är avtändande och känns tillgjort. I synnerhet så tycker jag att grova ord på svenska låter riktigt vidriga (typ "fitta" låter inte alls som något attraktivt, utan som något sumpigt och motbjudande illaluktande man väntar sig hitta i byxorna på en pundare som däckat bakom en container) men lyckligtvis talar min partner inte svenska så det slipper jag helt, haha. Men även på engelska gillar jag det inte riktigt då det låter för porrigt och helt enkelt konstigt, inte alls sexigt. I synnerhet uttryck som låter förnedrande är extremt avtändande, jag vill känna att min partner respekterar mig och att akten är av kärlek!

Dock betyder det såklart inte att det måste vara långsamt och gulligt och ömt hela tiden, uppskattar absolut eldig passion! Antar att det handlar till viss del om att jag under hela mitt liv aldrig sett sex som något "snuskigt" utan som något positivt. Jag säger inte så mycket som jag kanske skulle önska men om jag säger något (eller om jag skulle börja säga mer) så skulle det vara passionerat snarare än snuskigt.

Föredrar överlag kommunikation genom kroppsspråk, blickar, ljud och enstaka ord. Show, don't tell ;) Men att säga en del saker är såklart bra (om inte annat för att kommunikationen är viktig), t.ex. att fråga om något känns skönt eller föreslå att göra något, samt att ibland uttrycka hur oemotståndlig partnern är eller att flämta fram "oh fuck, please don't stop" när ögonen börjar rulla bakåt i extas, hehe. 

• Anonym (Är man, svarar ändå.)
    Tom Araya skrev 2019-03-19 01:31:39 följande:

Du drar likhetstecken mellan att vara grov i mun och kalla tjejen fula ord...

Det är något annat än vad jag främst har i åtanke vid sex. Jag kan vara grov i mun och kalla henne älskling.Uppenbart helt fel sällskap för dig. Blir ju bara fånigt att ens försöka...

9

Inget är fel sällskap för mig. Ger en tjej mig sex så är det minsta jag kan göra att försöka ställa upp på saker hon vill. Du pratar som att jag bara skulle kunna välja bort tjejer som inte passar som att jag skulle ha den lyxen? Sen får det bli hur fånigt det än blir jag har åtminstone försökt. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag bara ratade tjejer för att de har andra preferenser än vad jag har. Jag vill ju väldigt gärna ligga och då får man försöka att inte vara så kräsen.
  • Anonym (Händer)
    Anonym (Ninnis) skrev 2019-03-05 09:00:58 följande:

Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

Händer det att ni tjejer talar på ett annat språk som killen ej förstår?
  • Anonym (Nej tack)
    Anonym (Händer) skrev 2019-03-19 09:57:13 följande:
    Händer det att ni tjejer talar på ett annat språk som killen ej förstår?
    Jag gör det ibland, min partner talar inte svenska och ibland säger jag saker som han inte förstår. Inte grova saker men jag känner mig lite mer bekväm att säga saker när jag vet att han inte förstår, och han gillar att höra mig prata svenska (fast han önskar att han kunde förstå när han vet att jag säger något sexuellt, haha)
  • Anonym (Händer)
    Anonym (Nej tack) skrev 2019-03-19 10:30:44 följande:
    Jag gör det ibland, min partner talar inte svenska och ibland säger jag saker som han inte förstår. Inte grova saker men jag känner mig lite mer bekväm att säga saker när jag vet att han inte förstår, och han gillar att höra mig prata svenska (fast han önskar att han kunde förstå när han vet att jag säger något sexuellt, haha)
    Tror du tjejer som har svenska partners gör så också. Haha blir han överraskad ibland 
  • Tom Araya
    Anonym (Är man, svarar ändå.) skrev 2019-03-19 07:29:50 följande:
    9

Inget är fel sällskap för mig. Ger en tjej mig sex så är det minsta jag kan göra att försöka ställa upp på saker hon vill. Du pratar som att jag bara skulle kunna välja bort tjejer som inte passar som att jag skulle ha den lyxen? Sen får det bli hur fånigt det än blir jag har åtminstone försökt. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag bara ratade tjejer för att de har andra preferenser än vad jag har. Jag vill ju väldigt gärna ligga och då får man försöka att inte vara så kräsen.
    Jag fattar inte ens hur du kan träffa och få ligga med tjejer som har så speciella preferenser och som du dessutom inte motsvarar, annat än genom att försöka vara till lags...
    Fejkar du?
  • Darkbitch1976

Ja jag är ganska grov i munnen när jag o karln min har sex, även han är ganska grov i munnen o ja jag tänder på det, går igång på det och vill både prata o höra det grova språket. Ja såna är vi ????

Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?