Hur grov är du i munnen i sängen?
Jag är inte grov i munnen alls, tycker att det är avtändande och känns tillgjort. I synnerhet så tycker jag att grova ord på svenska låter riktigt vidriga (typ "fitta" låter inte alls som något attraktivt, utan som något sumpigt och motbjudande illaluktande man väntar sig hitta i byxorna på en pundare som däckat bakom en container) men lyckligtvis talar min partner inte svenska så det slipper jag helt, haha. Men även på engelska gillar jag det inte riktigt då det låter för porrigt och helt enkelt konstigt, inte alls sexigt. I synnerhet uttryck som låter förnedrande är extremt avtändande, jag vill känna att min partner respekterar mig och att akten är av kärlek!
Dock betyder det såklart inte att det måste vara långsamt och gulligt och ömt hela tiden, uppskattar absolut eldig passion! Antar att det handlar till viss del om att jag under hela mitt liv aldrig sett sex som något "snuskigt" utan som något positivt. Jag säger inte så mycket som jag kanske skulle önska men om jag säger något (eller om jag skulle börja säga mer) så skulle det vara passionerat snarare än snuskigt.
Föredrar överlag kommunikation genom kroppsspråk, blickar, ljud och enstaka ord. Show, don't tell ;) Men att säga en del saker är såklart bra (om inte annat för att kommunikationen är viktig), t.ex. att fråga om något känns skönt eller föreslå att göra något, samt att ibland uttrycka hur oemotståndlig partnern är eller att flämta fram "oh fuck, please don't stop" när ögonen börjar rulla bakåt i extas, hehe.