• Anonym (Ninnis)

Hur grov är du i munnen i sängen?

Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

Och vad är det ni säger då när ni är grova i mun? Säger ni "slicka min fitta", "ge mig kuk", "knulla mig hårdare" eller vad? Eller är det bara porruttryck?

Lite vilsen här...

• Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?
  • Anonym (Oh lka la)

"AAAAhhhhhh?.OOOOOOhhhhh...GIVE IT TO ME BABY, YOU´re SO GOOD TO ME"

Ungefär så. Eller

"Knulla mig, din jävla kåtbock!! Knulla mig nu ditt hårdaste..aaaaahhhooooohhhh"

• Anonym (beror på dig)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-03-05 13:26:25 följande:

Jag älskar porrsnack i sängen.. och speciellt vid förspel. Älskar att höra och känna hur tänd den andra är och jag kan absolut vara grov i munnen :)

Kan också uppskattad det men det beror på personen man ha sex med. Funkar absolut inte med alla. Jag kan vara supergrov, sensuell, förförisk, lockande, beroende på person och situation. Blir otroligt kåt på när man uttrycker sin kåthet, stönar under sex, berättar vad man vill, vågar vara lekfull osv. Men för mycket porrsnack kan vara avtändande, så föredrar lite mer stil än hardcoresnusk oftast.Men att säga kuk och fitta och knulla mig, föredrar jag definitivt från sköte och penis eller slida och lem haha
  • Anonym (Nix)
    Anonym (beror på dig) skrev 2019-03-06 00:39:30 följande:

Kan också uppskattad det men det beror på personen man ha sex med. Funkar absolut inte med alla. Jag kan vara supergrov, sensuell, förförisk, lockande, beroende på person och situation. Blir otroligt kåt på när man uttrycker sin kåthet, stönar under sex, berättar vad man vill, vågar vara lekfull osv. Men för mycket porrsnack kan vara avtändande, så föredrar lite mer stil än hardcoresnusk oftast.Men att säga kuk och fitta och knulla mig, föredrar jag definitivt från sköte och penis eller slida och lem haha

Jamenvisst, precis så...:)
  • Anonym (J)

Jag säger ingenting med min nuvarande, stönar endast och säger på min höjd att det är skönt när han gör si eller så. Killen jag träffade innan honom var mer sexuell (dvs ville ha sex mycket, ofta och länge) och var hårdare i sängen med lätta slag osv och pga honom blev jag mer snuskig och sa saker som ?knulla mig hårdare?, ?tryck in kuken i min våta lilla fitta? ?ät mig? osv och han tände sjukt mycket på det, jag blev mest bara chockad över att jag hade det i mig

• Anonym (H)

Mitt ex gillade lite grövre ordval, men min sambo idag skulle inte tycka om det alls. Jag går heller inte igång på det, så det gör mig inget alls.

• Tom Araya
    Anonym (Ninnis) skrev 2019-03-05 09:00:58 följande:

Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

Och vad är det ni säger då när ni är grova i mun? Säger ni "slicka min fitta", "ge mig kuk", "knulla mig hårdare" eller vad? Eller är det bara porruttryck?

Lite vilsen här...

Det varierar...

Är inte hon verbal eller tänder på sådant säger jag inte mycket, kanske bara att det är skönt.

Men jag kan vara grov i mun om hon tänder på det och hon får mer än gärna vara det tillbaka.

Jag säger vad jag vill göra med henne eller att hon gör med mig, att det tänder mig och är skönt o.s.v.

Är hon undergiven anspelar jag gärna på det.

Jag älskar när hon ber om att få bli knullad hårt och liknande.

Jag skiter i vad folk tycker är porruttryck eller inte, jag bryr mig bara om vad jag och min partner vill och tänder på, utan att blanda in andras värderingar i det.
  • älskamigmucho

Jag älskar dirty dirty talk... både att bli knullad av nån som verkligen kallar mig hora slyna slampa ja allt hen kommer på kukar fittor patt o rövknull etc, jag brukar tigga kuk etc gillar att bli dominerad o vill gärna höra det under tiden...brukar ofta smsa o snacka porrigt i telefon eller under tiden om vad jag vill göra eller gamla knull om den som är med mig vill det, får ofta önskemål o gillar att vara grov tycker kåtheten ska maxas...

• Miss Sunny
    älskamigmucho skrev 2019-03-09 16:16:24 följande:

Jag älskar dirty dirty talk... både att bli knullad av nån som verkligen kallar mig hora slyna slampa ja allt hen kommer på kukar fittor patt o rövknull etc, jag brukar tigga kuk etc gillar att bli dominerad o vill gärna höra det under tiden...brukar ofta smsa o snacka porrigt i telefon eller under tiden om vad jag vill göra eller gamla knull om den som är med mig vill det, får ofta önskemål o gillar att vara grov tycker kåtheten ska maxas...

Just så !  Gillar retas och trigga mannen..... " Är det alt du har der nere eller ?  "  Så blir jag kallad slyna, hora, fittluder tilbaka. Älskar det.  Rejäl vild och eldig sex ska inhålla grov och porrig kåtprat.  Som en härlig krydda.    
  • Elefantmannen2

Det anpassar jag till partnern, precis som allt annat.

Har ingen personlig önskan om att vara grov, känns inte förlösande eller upphetsande. Men om partnern blir eld och lågor av att höra grova ord eller bli förnedrad verbalt gagnar det ju mig om jag gör det. 

Min senaste ville att jag skulle spela helt oberörd. Prata om att hänga tvätt eller liknande medan hon red mig och skrek att hon skulle knulla skiten ur mig.
    Alla är olika.

• älskamigmucho

Såklart men jag älskar grovt sånt som många ser lite över gränsen... om jag har två killar samridigt blir jag superkåt av att de pratar om mig min kropp hur de ska straffknulla mig o sånt. Sen vill jag tigga om mer o hårdare o så fortsätter det. Älskar om en tjej som är med är grov i munnen det är så sexigt....

Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?