Inlägg från: älskamigmucho |Visa alla inlägg
  • älskamigmucho

Hur grov är du i munnen i sängen?

Jag älskar dirty dirty talk... både att bli knullad av nån som verkligen kallar mig hora slyna slampa ja allt hen kommer på kukar fittor patt o rövknull etc, jag brukar tigga kuk etc gillar att bli dominerad o vill gärna höra det under tiden...brukar ofta smsa o snacka porrigt i telefon eller under tiden om vad jag vill göra eller gamla knull om den som är med mig vill det, får ofta önskemål o gillar att vara grov tycker kåtheten ska maxas...

• älskamigmucho

Såklart men jag älskar grovt sånt som många ser lite över gränsen... om jag har två killar samridigt blir jag superkåt av att de pratar om mig min kropp hur de ska straffknulla mig o sånt. Sen vill jag tigga om mer o hårdare o så fortsätter det. Älskar om en tjej som är med är grov i munnen det är så sexigt....

• älskamigmucho

Brukar skicka grova sms till vissa sexpartners lite random. Brukar uppskattas.... kan hålla på att vara riktigt dirty antingen i text eller nåt klipp så jag får deras fulla uppmärksamhet. Kul att kåta upp dem o sen hålla dem sugna med uppföljare...

• älskamigmucho

Brukar skicka grova sms till vissa sexpartners lite random. Brukar uppskattas.... kan hålla på att vara riktigt dirty antingen i text eller nåt klipp så jag får deras fulla uppmärksamhet. Kul att kåta upp dem o sen hålla dem sugna med uppföljare...

Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?