• Tom Araya

Hur grov är du i munnen i sängen?

Anonym (Ninnis) skrev 2019-03-05 09:00:58 följande:

Hur grova är ni tjejer i sängen när ni har sex? Och känns det naturligt och självklart för er att vara det eller blir det konstigt?

Och vad är det ni säger då när ni är grova i mun? Säger ni "slicka min fitta", "ge mig kuk", "knulla mig hårdare" eller vad? Eller är det bara porruttryck?

Lite vilsen här...

Det varierar...

Är inte hon verbal eller tänder på sådant säger jag inte mycket, kanske bara att det är skönt.

Men jag kan vara grov i mun om hon tänder på det och hon får mer än gärna vara det tillbaka.

Jag säger vad jag vill göra med henne eller att hon gör med mig, att det tänder mig och är skönt o.s.v.

Är hon undergiven anspelar jag gärna på det.

Jag älskar när hon ber om att få bli knullad hårt och liknande.

Jag skiter i vad folk tycker är porruttryck eller inte, jag bryr mig bara om vad jag och min partner vill och tänder på, utan att blanda in andras värderingar i det.
  • Tom Araya
    Anonym (tessan) skrev 2019-03-10 10:16:37 följande:

Inte alls grov, känns väldigt onaturligt och skådespelat vilket dödar lusten direkt. Ser gärna att killen inte heller håller på med massa tramsiga könsord eller liknande.

Vad är tramsiga könsord för dig? Kissenissen eller Petter-Niklas?
  • Tom Araya
    Anonym (tessan) skrev 2019-03-11 05:50:20 följande:
    Ja dels sådana ord, fast de lär väl knappast bli använda av en frisk person i detta sammanhang.

Men också när personen försöker vara grov, "öh öh min stålkuk i din plaskvåta fitta" "öh jag ska knulla dig hårt din kåta hora"

Utöver att "plaskvåt" måste vara något av de mest avtändande svenska orden så blir det hela bara löjligt. Jag vet ju att personen inte är så i övrigt så det känns bara krystat. Sen hela saken med att beskriva vad som ska göras/görs, tror han att han är någon jäkla kirurg som går igenom varje steg med sina medkirurger?

Liksom ja jag vet att du är hård, du behöver inte heller påpeka att jag är våt, det vet jag väldigt väl, du behöver inte säga vad du ska göra, det är väldigt uppenbart.
    Jo, men grejen med att säga det är ju att man tänder på att säga det och ens partner tänder på att höra det, en psykologisk effekt utan någon praktisk logik.

Förstår man inte detta så är det antagligen för att det inte tänder en och då är det inget för personen att ägna sig åt.
  • Tom Araya
    Anonym (tessan) skrev 2019-03-11 05:50:20 följande:
    Ja dels sådana ord, fast de lär väl knappast bli använda av en frisk person i detta sammanhang.

Men också när personen försöker vara grov, "öh öh min stålkuk i din plaskvåta fitta" "öh jag ska knulla dig hårt din kåta hora"

Utöver att "plaskvåt" måste vara något av de mest avtändande svenska orden så blir det hela bara löjligt. Jag vet ju att personen inte är så i övrigt så det känns bara krystat. Sen hela saken med att beskriva vad som ska göras/görs, tror han att han är någon jäkla kirurg som går igenom varje steg med sina medkirurger?

Liksom ja jag vet att du är hård, du behöver inte heller påpeka att jag är våt, det vet jag väldigt väl, du behöver inte säga vad du ska göra, det är väldigt uppenbart.
    Tom Araya skrev 2019-03-11 15:28:41 följande:
    Jo, men grejen med att säga det är ju att man tänder på att säga det och ens partner tänder på att höra det, en psykologisk effekt utan någon praktisk logik.

Förstår man inte detta så är det antagligen för att det inte tänder en och då är det inget för personen att ägna sig åt.
    Tillägg på detta:

Jo, hon vet att hon är våt, men hon kan ändå uppskatta att jag säger vad jag upplever och att jag uppskattar det, blir kåt av det och även talar om hur skönt det är när jag knullar henne.
  • Tom Araya
    Anonym (Romantisk) skrev 2019-03-17 08:31:19 följande:

Inte ett dugg. Jag är romantiker och den kille som skulle kalla mig slyna åkte ut fortare än kvickt. 

I mina öron låter det löjligt med någon som måste säga en massa repliker och könsord och jag skulle bli totalt avtänd. Jag vill ha en man som agerar, inte snackar.

Men jag har inte råkat ut för någon som pratar grovt så jag antar att man inte passar särskilt bra ihop på andra områden heller. Det avspeglas nog i personligheten i stort och gör att man inte blir intresserade av varandra. 

Jag tycker inte att romantik och grova ord vid sex behöver stå i motsats till varandra utan ett förhållande kan rymma båda.

Var sak har sin plats och tid.

Man kan vara romantisk tills kläderna åker av.

Man kan vara romantisk vid sex ibland och med mer av hårt, brutalt och med grova ord ibland.

Jag tycker om variation och nyansskillnader, det berikar och kryddar livet.

Detta är ur mitt perspektiv, jag respekterar såklart att du och andra tycker annorlunda och vill ha det annorlunda i sitt liv.
    Det finns ju inget skäl att "krydda" sitt liv med saker man inte gillar alls, bara för att skapa variation.
  • Tom Araya
    Anonym (Är man, svarar ändå.) skrev 2019-03-17 15:08:50 följande:

Jag är man. Jag klarar inte av att vara grov i munnen vid sex. Jag tycker det känns fel på något sätt. Vill jag ha sex med en tjej (Jag vill ha sex med 95% av alla tjejer mellan 18-60 så jag är inte alls svårflirtad) så vill jag säga snälla saker till henne. Jag kan inte kalla henne fula ord, eller könsord. De enda jag vill säga sådana saker till är personer jag inte gillar, och de vill jag inte ha sex med.

Du drar likhetstecken mellan att vara grov i mun och kalla tjejen fula ord...
    Det är något annat än vad jag främst har i åtanke vid sex. Jag kan vara grov i mun och kalla henne älskling.
    Anonym (Är man, svarar ändå.) skrev 2019-03-17 15:08:50 följande:

En tjej ville att jag skulle kalla henne både det ena och det andra under sex, och jag ville så gärna ha sex med henne att jag försökte kompromissa genom att byta ut orden mot synonymer, för jag kunde verkligen inte säga de där sakerna hon ville att jag skulle säga. Så det blev saker som "otvättad prostituerad" "Ejakulera i din oaptitligt lössläppta mun" "Nu skall jag samlagsbestraffa dig genom sodomi" och sådana saker, och det blev nästan ännu värre istället för bättre när jag sa det så. Lät bra i tanken men bara konstigt krystat när det sas.

Hon gav mig en lista på saker hon ville att jag skulle säga och göra under sex, och jag fick modifiera varenda grej för att klara av det till hennes stora besvikelse. Fast hon gapskrattade de första gångerna, så något fick hon ut av det åtminstone.

Uppenbart helt fel sällskap för dig. Blir ju bara fånigt att ens försöka...

• Tom Araya
    Anonym (Bruttan) skrev 2019-03-17 16:16:53 följande:

Alltså, låter som så märkliga sätt som många har sex på...alltså när det är sådär bra och skönt att det liksom känns andligt så känns det hur främmande som helst att börja prata...liksom va?! Kan ju inte vara sådär superupphetsande om man börjar formlera meningar om vad man gör och skall göra härnäst, lite mer som slentrianligg i mina öron. Eller så är det jag som har satsat på att sexa med dom jag är våldsamt attraherad av så att det blir intensivt och inte såna som råkar finnas tillhands just då. Olika man är.

Om man måste börja fundera över och formulera meningar så är det fel och blir konstigt.

Man säger vad man känner och vill, enkla budskap i ett eller ett fåtal ord, spontant utav ohämnad lust.

Det ska vara en naturlig reaktion, ungefär som ansiktsuttrycket, lätet och orden som kommer när man smakat på något riktigt gott eller är när man är påtagligt känslomässigt påverkad, exempelvis glad, arg eller ledsen över något, just i ögonblicket.
  • Tom Araya
    Anonym (Erfaren) skrev 2019-03-17 16:21:31 följande:

Mmm vad skönt

Älskar din kuk

Gör mig gravid

Knulla mig

Det är din fitta

Det är dina bröst

M.m.

Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-17 19:34:07 följande:

Knulla mig

Slicka mig

Å de står för dig

Du gör mig så låt

Kyss mig

Sätt på mig

Nu ska jag suga dig

Vilken vacker /ståtlig kuk

Hårdare

Fortare

Sen vad som faller sig

Anonym (Anonym kvinna) skrev 2019-03-18 16:42:26 följande:

Vad vacker du är

Du tänder mig så

Titta jag skakar

Du är SÅ ofattbart snygg

Du är perfekt

Din kuk tänder mig SÅ

Din kuk är perfekt

Känn vad blöt jag är...det är du som gör mig sån

Det känns i hela kroppen när du gör sådär

Du är VERKLIGEN vacker

Jag har aldrig kännt såhär förut

Det känns som första gången

Jag älskar dig

Jag har velat smaka din kuk sen första gången jag såg dig

Äntligen!

Kom in i mig!

Ta på mina bröst!

Där fanns en hel del passande, som jag gärna skulle höra eller säga.

• Tom Araya
    Anonym (Är man, svarar ändå.) skrev 2019-03-19 07:29:50 följande:
    9

Inget är fel sällskap för mig. Ger en tjej mig sex så är det minsta jag kan göra att försöka ställa upp på saker hon vill. Du pratar som att jag bara skulle kunna välja bort tjejer som inte passar som att jag skulle ha den lyxen? Sen får det bli hur fånigt det än blir jag har åtminstone försökt. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag bara ratade tjejer för att de har andra preferenser än vad jag har. Jag vill ju väldigt gärna ligga och då får man försöka att inte vara så kräsen.
    Jag fattar inte ens hur du kan träffa och få ligga med tjejer som har så speciella preferenser och som du dessutom inte motsvarar, annat än genom att försöka vara till lags...
    Fejkar du?
Svar på tråden Hur grov är du i munnen i sängen?