Hur grov är du i munnen i sängen?
Jag är man. Jag klarar inte av att vara grov i munnen vid sex. Jag tycker det känns fel på något sätt. Vill jag ha sex med en tjej (Jag vill ha sex med 95% av alla tjejer mellan 18-60 så jag är inte alls svårflirtad) så vill jag säga snälla saker till henne. Jag kan inte kalla henne fula ord, eller könsord. De enda jag vill säga sådana saker till är personer jag inte gillar, och de vill jag inte ha sex med.
En tjej ville att jag skulle kalla henne både det ena och det andra under sex, och jag ville så gärna ha sex med henne att jag försökte kompromissa genom att byta ut orden mot synonymer, för jag kunde verkligen inte säga de där sakerna hon ville att jag skulle säga. Så det blev saker som "otvättad prostituerad" "Ejakulera i din oaptitligt lössläppta mun" "Nu skall jag samlagsbestraffa dig genom sodomi" och sådana saker, och det blev nästan ännu värre istället för bättre när jag sa det så. Lät bra i tanken men bara konstigt krystat när det sas.
Hon gav mig en lista på saker hon ville att jag skulle säga och göra under sex, och jag fick modifiera varenda grej för att klara av det till hennes stora besvikelse. Fast hon gapskrattade de första gångerna, så något fick hon ut av det åtminstone.