Tom Araya skrev 2019-03-17 13:14:27 följande:
Jag tycker inte att romantik och grova ord vid sex behöver stå i motsats till varandra utan ett förhållande kan rymma båda.
Var sak har sin plats och tid.
Man kan vara romantisk tills kläderna åker av.
Man kan vara romantisk vid sex ibland och med mer av hårt, brutalt och med grova ord ibland.
Jag tycker om variation och nyansskillnader, det berikar och kryddar livet.
Detta är ur mitt perspektiv, jag respekterar såklart att du och andra tycker annorlunda och vill ha det annorlunda i sitt liv.
Det finns ju inget skäl att "krydda" sitt liv med saker man inte gillar alls, bara för att skapa variation.
Ja många kan säkert det. Men för mig är grova könsord något av det mest oromantiska jag vet och all lust skulle rinna av mig omedelbart om mannen ifråga började kläcka ur sig sånt. Det skulle kännas som en dålig teater, som att han gör något som han tror att man ska göra. Alla mina tankar skulle omedelbart fokuseras kring hur jag på bästa sätt kunde be honom hålla klaffen utan att såra honom.
Men som sagt var så har jag aldrig upplevt det. Jag tror att jag främst drar till mig män som funkar som jag. Ju mindre prat desto bättre enligt både dem och mig. Det har aldrig blivit ett problem.