Kawthar skrev 2019-03-04 16:29:26 följande:
Jag har aldrig påstått att vi skulle hämta hem fängslade fångar! Var har jag skrivit det? Jag skrev att dom kan enkelt gå över gränsen till turkiet och israhell.. det har dom gjort tidigare. När dom väl når ambassaderna är dom på svensk mark. Du kan inte neka dom då. Förstår du? Kurderna med hjälp av usa såklart, släppte precis tusentals syriska fångar som satt i läger eftersom dom var ?våra syriska bröder?... och en av de kurdiska ledarna sa att dom inte kan hålla dessa läger hur länge som helst och värnade för deras hemländer att ta emot sina medborgare.
Kan ju uttrycka det så här.
Varför skall man ta dig på och allvar och seriöst? När du skriver "Israhell"?
Bara för att du inte gillar Israel, och anser att de är på ett sätt, och anser att Israel inte är en egen stat, enligt dina subjektiva tyckande (tillsammans med majoriteten av muslimer), så behöver du inte var så och skriva "Israhell" för den saken skull. Det ger ett mycket omoget, rent av barnsligt intryck.
Kawthar skrev 2019-02-27 11:37:00 följande:
Tänker inte använda tråden till att diskutera israhell
Jag bad dig inte diskutera Israel. Jag bad dig komma med bevis. Signifikant stor skillnad. Du vet objektiva källor. Du kan ju också passa på att skicka dessa objektiva bevisen till FN (också), då Israel är en av medlemsstaterna just i FN. För den som har kunskap om FN vet att "låtsas stater" inte kan bli upptagna som medlemsstat i FN.
Seså har du bevis eller inte? Eller skall du fortsätta med dina vaneförställningar, tolkningar och fantasier att "be om bevis" är samma sak som att diskutera?