• Jagerika

BIM Mars 2019

Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

Försök 14 tror jag :)

Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

BIM LISTA

6/3- Jagerika

• Svar på tråden BIM Mars 2019
  • vwmamman
    Elinanorden skrev 2019-02-18 09:27:08 följande:

Är den någon har som haft sin ägglossning och inväntat BIM? Jag har bim den 1/3 alltså om 11 dagar. Man längtar ju så mycket efter att plussa så man går och letar tidiga symptom. Det som jag tycker har varit annorlunda denna gång är att min bröstvårtor har varit fruktansvärt ömma och hårda (utåtstående) sen har jag haft mycket molvärk. Men molvärken är svår att bedöma om det kan bero på befruktning efter som jag har endometrios och har ont för det mesta varje dag. Men kan verkligen tecken komma så tidigt? 

Jag håller alla tummar och tår att det blir många + den här månad!

jag å Malin 888 har oxå bim 1 mars..

idag å igår har ja haft lite mensvärk å en ilande/strålande känsla runt tjejmagen även huvudvärk
  • babymys
    frugr95 skrev 2019-02-18 09:09:19 följande:

Gubben som blinkar försvinner ju efter ett tag på skärmen :) eller vad menar du? Tog du nytt test imorse?

Ja jag tog ett nytt test i morse, då var det bara en cirkel...huuum...
  • babymys

Gubben som blinkar försvinner ju efter ett tag på skärmen :) eller vad menar du? Tog du nytt test imorse?

Det jag menar är att jag aldrig hann få max fertilitet på skärmen. Det gick bara från blinkande gubbe till en cirkel
  • babymys

Det jag menar är att jag aldrig hann få max fertilitet på skärmen. Det gick bara från blinkande gubbe till en cirkel
  • Elinanorden
    vwmamman skrev 2019-02-18 10:32:48 följande:
    jag å Malin 888 har oxå bim 1 mars..

idag å igår har ja haft lite mensvärk å en ilande/strålande känsla runt tjejmagen även huvudvärk
    Så spännande! Jag vill bara göra ett test nu men får allt hålla mig. När tänker du testa dig? :)
  • RedAngel
    frugr95 skrev 2019-02-18 09:23:09 följande:

Välkommen hit! :) Ja vi får verkligen hoppas att detta ger lite tur haha! Beklagar dina MF <3 jag har ÄL 22e och fått utslag på stickorna som jag har (clearblue digital advanced), vilka använder du? Nu får vi sexa loss möe denna veckan :D

Tack :) Graviditetskollens ägglossningstest stickor har jag hemma, hemsidan är ju grym! :)
  • Grumpycavat

Nu är jag tillbaka igen, 
    får väl beskriva mig som en "periodare" här på FL. :) 

Fick mens idag, och har bestämt mig för att jag (vi) kommer köra all-in i 3 månaders tid. 
    Dvs allt från ÄL-tester, rosenrot, vitaminer, bra kost, mindre kaffe, mer motion mm mm. 

Blir det inte någonting under dessa 3 månader så söker vi hjälp. 

Vi började försöka i Juli 2017, så vi kan ju rent praktiskt söka hjälp redan, men vi vill ändå försöka själv ett litet tag till. 

En stor stress som pågått i mitt liv senaste 10 månaderna är nu över, så jag känner mig betydligt mer harmonisk och redo inför framtiden. 

Jag börjar också intala mig själv att det faktiskt inte behöver vara mig det är fel på, det kan ju vara min sambos spermier också. 
    Samtidigt tycker jag också att det är konstigt att vi inte fått ett enda plus under alla dessa månader. 

Tycker dock att det är jobbigt att se alla barn och gravida i min omgivning. Det är väldigt många just nu. Och det gör så ont - även om jag är glad för allas skull såklart. 

BIM 18 mars

• vwmamman
    Elinanorden skrev 2019-02-18 10:48:12 följande:

Så spännande! Jag vill bara göra ett test nu men får allt hålla mig. När tänker du testa dig? :)

helst igår men ah ska försöka vänta till BIM men om de blir så får vi se hehe. du då?
  • Grumpycavat
    Lägger till mig den 18e. 

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden, Funderar, MaoaM

2/3 Love5, ETOVA, Seseli

4/3 Minnie768

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95

8/3 Sjp30, Bebislängtan

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel

13/3 evi82

14/3 Anonim(Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86

18/3 Grumpycavat
  • Elinanorden
    vwmamman skrev 2019-02-18 11:02:27 följande:
    helst igår men ah ska försöka vänta till BIM men om de blir så får vi se hehe. du då?
    Jag ska också försöka vänta till BIM. Sist så testade jag mig 5 dagar innan BIM och negativt, gjorde mig mer ont än gott. Ska allt försöka hålla ut denna gången! Sen blir det ju en massa onödiga pengar på tester haha.. Bättre att låta kroppen visa. Vi måste hålla varandra uppdaterade hur det går! Hoppas verkligen att vi båda kan plussa.
Svar på tråden BIM Mars 2019