Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?
Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?
Man kan ju ha för mkt testosteron om man är väldigt hårig bara. Det är inte bra.
Ja, det är vanligt. Jag rakar så det så vet ej om sambon vet det dock...
Ja typ lika vanligt som att män har det öh! Det är en del av könsbehåringen. Men seriöst, att starta en tråd om detta!
Det är nog inte så vanligt.
Men snälla kan inte du som startat tråden berätta lite mer. Är du man som fick en chock igårkväll när du upptäckte rövhår hos nån kvinna du dragit hem från krogen? Vad har hänt? Berätta allt.
Det är nog inte så vanligt.
Alla människor har hår i armhålor, runt underliv, mellan skinkor, på armar och ben och i ansiktet. Eller nej. En del lider av sjukdomar som pga detta saknar hår. Men alla andra har. En del väldigt lite och väldigt fjunigt knappt synligt. Andra har betydligt mer och en del har mycket mer. En del har valt att ta bort det permanent, en del kämpar med krämer, hyvlar, vax. Och andra låter det växa fritt.
Jag har inget hår på armarna alls, syns inte ens fjun om jag tittar noga i dagsljus. Har lite lite fjun på benen dock. Har hår i armhålorna och underlivet men inte mellan skinkorna eller ner mot låren, håret slutar runt mellangården ungefär.
Även rumpan överläppen hakan osv.