• Anonym (Agaton Sex)

Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?

Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?

• Svar på tråden Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-10-21 19:11:09 följande:

Jag har rätt hög sexdrift, men jag har aldrig kollat hur mina testosteronvärden ligger. Jag är ljus i håret och naturligt blek så det kanske inte är så konstigt att jag inte är så hårig.

Det är jag med. Men är ändå hårig.
  • Anonym (Mörk)

Jag har, även många. Värre är jag är brunett. Jag hoppas att det är inte något onormalt.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Mörk) skrev 2018-10-21 21:20:33 följande:

Jag har, även många. Värre är jag är brunett. Jag hoppas att det är inte något onormalt.

Beror på hur mycket. Men har du på händerna, fötterna, skinkorna och låren osv så kan man ju börja fundera lite.
  • Anonym (anneli)
    Anonym (rakar) skrev 2018-10-21 14:13:52 följande:
    Jag är svensk, blond och allmänt ljus. Men gud mina armar är ett blont lurvmonster och då har jag inte ens talat om mina hobbitfötter. Det kan synas ordentligt även om håret är ljust, jag har tjockt och tätt hår. Dock låter jag armarna vara, jag får mest bara kommentarer som "oj jäklar vilket armhår du har, får jag dra lite i det". 

Hahaha din rakningsritual med spegel. Måste testa den inför min man, han skulle tycka det va grymt! 
    Mina armar var som "lurvmonster" när jag var ung och anorektisk. Även "mjukt ludd" i ansiktet. Jag är ljushylt så det syntes ju inte och inget jag led av. Väldigt vanligt att anorektiker får "päls" på armar och i ansiktet för kroppen vill skydda sig och hålla värmen när den får för lite energi. Idag är jag frisk och slät. Hår i röven? Tänker inte titta efter
  • sextiotalist

Jag har inte något att tala om och rakar mig inte

• Anonym (Tjejan)

Ja det är det, de flesta har nog nåt hår där. Precis som de flesta har hår på vulvan. sen är det nog lite individuellt. De om har väldigt lite hår på andra stället har nog inte så mycket där heller.

• Anonym (rakar)
    Anonym (anneli) skrev 2018-10-22 06:29:22 följande:
    Mina armar var som "lurvmonster" när jag var ung och anorektisk. Även "mjukt ludd" i ansiktet. Jag är ljushylt så det syntes ju inte och inget jag led av. Väldigt vanligt att anorektiker får "päls" på armar och i ansiktet för kroppen vill skydda sig och hålla värmen när den får för lite energi. Idag är jag frisk och slät. Hår i röven? Tänker inte titta efter smile1.gif
    Jo det vet jag, synd bara att jag håller på att gå ned från en 30 kg övervikt (15 kilo kvar) så mitt lurv kunde ju inte förklaras med undervikt... Va glad att det inte syntes på dig, mitt syns. Jag är ljus men lurvet är liksom ännu ljusare  så det syns. Nä, röven är ju inte ett ställe som man egentligen behöver stirra i, det som inte syns finns inte ;) 
  • Anonym (Hoa)
    Pentra skrev 2018-10-20 23:48:11 följande:

De få strån jag har där rakas obönhörligen bort. ... /Pentra

Inget som når stjärtskåran m.a.o?
  • Anonym (Älskar hår)

Varför rakar ni er kvinnor. Finns inget sexigare med en hårig fitta och hår i röven. Naturligt tack

• Anonym (Ralf)

Min första tjej var hårlös i rumpan och nästan inget hår på fittan heller, detta var en oskuld på början av -90talet.

Tjejen där efter var total kontrast, svart jättebuske och hår hela vägen runt.

Svar på tråden Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?