• Anonym (Agaton Sex)

Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?

Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?

• Svar på tråden Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
  • Ukklavek

Jag har inget hår i rumpan men märker att fram blir behåringen rikligare med åldern.

• Anonym (Turktanten)
    Anonym (Älskar hår) skrev 2018-10-23 02:15:55 följande:

Varför rakar ni er kvinnor. Finns inget sexigare med en hårig fitta och hår i röven. Naturligt tack

För att håret är kolsvart tjockt och strävt, huden är beigevit och jag ser ut som en pandabjörn (svart och vit-fläckig) om jag inte rakar mig?
  • Drace
    Ukklavek skrev 2018-10-23 07:42:57 följande:

Jag har inget hår i rumpan men märker att fram blir behåringen rikligare med åldern.

Tycker det är väldigt sexigt när det är en naturlig buske som slutar innan stjärten.

I vilken ålder började behåringen fram bli rikligare?

Inte så vanligt med en naturlig behåring som slutar vid mellangården. Har varit med två kvinnor som haft så.

Bara så vackert och sexigt????
  • Anonym (Kan ändras...)
    Drace skrev 2018-10-23 12:13:18 följande:

Tycker det är väldigt sexigt när det är en naturlig buske som slutar innan stjärten.

I vilken ålder började behåringen fram bli rikligare?

Inte så vanligt med en naturlig behåring som slutar vid mellangården. Har varit med två kvinnor som haft så.

Bara så vackert och sexigt????

Jag fick mitt första barn som 20 åring och mitt andra som 25, någonstans däromkring upptäckte jag att håret "spridit sig"....!!!
  • Anonym (kvinna 50+)
    Anonym (Älskar hår) skrev 2018-10-23 02:15:55 följande:

Varför rakar ni er kvinnor. Finns inget sexigare med en hårig fitta och hår i röven. Naturligt tack

Finns inget sexigt med rövhår, tycker även fittan ser bättre ut utan hår.
  • Anonym (Fiona)

Ingen riktig karl som kan publicera ett foto på sin lurviga butt här..??

• Anonym (Hoa)
    Anonym (Fiona) skrev 2018-10-23 14:00:01 följande:

Ingen riktig karl som kan publicera ett foto på sin lurviga butt här..??

Eller nån kvinna.
  • Anonym (erfaren)

Jag har haft sex med 100-tals tjejer och aldrig sett något rövhår. I alla fall som kan jämföras med killars rövhår.

Hoppas inte någon stackars kvinna blir osäker och inte vågar visa sin röv nu pågrund av mig. Men jag är säker att ditt hår inte på något sätt kan jämföras med en killes.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (erfaren) skrev 2018-10-23 14:05:41 följande:

Jag har haft sex med 100-tals tjejer och aldrig sett något rövhår. I alla fall som kan jämföras med killars rövhår.

Hoppas inte någon stackars kvinna blir osäker och inte vågar visa sin röv nu pågrund av mig. Men jag är säker att ditt hår inte på något sätt kan jämföras med en killes.

4cm långt har jag nog, men killar kanske har mer, vad vet jag.
  • Anonym (erfaren)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-10-23 14:14:16 följande:
    4cm långt har jag nog, men killar kanske har mer, vad vet jag.
    Waow det har jag aldrig sett eller kunde föreställa mig! 
    (Kanske några av de tjejer jag sett röven på faktiskt hade rakat sig där!!!)
Svar på tråden Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?