Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?
Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?
Jag har inget hår i rumpan men märker att fram blir behåringen rikligare med åldern.
Varför rakar ni er kvinnor. Finns inget sexigare med en hårig fitta och hår i röven. Naturligt tack
Jag har inget hår i rumpan men märker att fram blir behåringen rikligare med åldern.
Tycker det är väldigt sexigt när det är en naturlig buske som slutar innan stjärten.
I vilken ålder började behåringen fram bli rikligare?
Inte så vanligt med en naturlig behåring som slutar vid mellangården. Har varit med två kvinnor som haft så.
Bara så vackert och sexigt????
Varför rakar ni er kvinnor. Finns inget sexigare med en hårig fitta och hår i röven. Naturligt tack
Ingen riktig karl som kan publicera ett foto på sin lurviga butt här..??
Ingen riktig karl som kan publicera ett foto på sin lurviga butt här..??
Jag har haft sex med 100-tals tjejer och aldrig sett något rövhår. I alla fall som kan jämföras med killars rövhår.
Hoppas inte någon stackars kvinna blir osäker och inte vågar visa sin röv nu pågrund av mig. Men jag är säker att ditt hår inte på något sätt kan jämföras med en killes.
Jag har haft sex med 100-tals tjejer och aldrig sett något rövhår. I alla fall som kan jämföras med killars rövhår.
Hoppas inte någon stackars kvinna blir osäker och inte vågar visa sin röv nu pågrund av mig. Men jag är säker att ditt hår inte på något sätt kan jämföras med en killes.