Rövhår på kvinnor. Hur vanligt?
Är det vanligt att kvinnor har hårväxt mellan skinkorna?
Tittar alltid på retro porr. Varför jo för kvinnorna hade alltid en buske. Nu för tiden alla kvinnor ska raka sig. Fitthår är naturligt och vackert. Synd att man inte levde som ung på 60-70 talet när alla kvinnorna hade hår mellan benen. Rakat är tråkigt..
Har hår mellan skinkorna. Brukar raka bort det ibland men lider så när håren blir till stubb så nu var det länge sen. Mannen är väl medveten om att kvinnor har hår både här och där och störs inte av det.
Vid 35 cirka, efter 2a barnet.
Tycker det är sexigt och fint med en naturlig buske som slutar innan rumpan.
Källa på det?
Bump
Bump
Jag är fortfarande rakad fram och bak.
Och det känns bra?
Min kvinna har en del men hon rakar sig regelbundet så inget jag vanligtvis ser.
Fler svar?
Fler svar?
Tja, är fortfarande hårlös både fram och bak.
Jag är halvturk, men har väldigt ljus hy ljusare än en vanlig svensk, ungefär så ljus som en rödhårig är utan fräknar. Jag är inte vit, jag är beige:D Till det kolsvart hår. Jag ser ut som en emo som inte behöver sminka sig eller färga håret för att se emo ut. Så om jag inte rakar även där blir det väldigt tydligt. Jag vaxar ibland, men oftast rakar jag hela jäkla kroppen varannan dag. Andra brudar rakar typ benen och under armarna, jag får raka det, armarna, röven, muffen, fingrarna och även tårna (!)
Lättast är att sätta sig på huk över en spegel som jag lägger på golvet för att komma åt att raka. Hade en karl sett den ritualen hade han nog blivit impotent.
Min första tjej var hårlös i rumpan och nästan inget hår på fittan heller, detta var en oskuld på början av -90talet.
Tjejen där efter var total kontrast, svart jättebuske och hår hela vägen runt.
Såklart! Men rakar bort det.
Även strån på bröstvårtorna som plockas bort med pincett.
Klipper könshåret och ansar. Rakar bikinilinje och benen.
Rakar mig under armarna.
Regelbundet
Det tar tid att klä ut sig till kvinna!